Gå til innhold

Hva skal du bruke skattepengene til


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har allerede brukt opp halvparten og øremerket resten.

Skattepengene våre brukes alltid til bygging. I år ble det varanda på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går nok inn i husholdningen... har akkurat vært i grønne klær en uke, og det er praktisk talt ikke betalt. Faktisk så er det jeg tapte i lønn og det jeg får igjen på skatten er omtrent det samme... Så her er ingen høy sigarføring og ny mobil eller bananas-shopping...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg ny stekovn og ny tv i dag for skattepengene.

Og det er jo noe jeg vil ha glede av i mange år håper jeg.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Forsvinner rett inn i husholdningen for å dekke det gapet som finnes mellom behov og inntekt (inntekten ble nemlig noe midlertidig redusert da sambo byttet jobb, inntill han begynner å tjene da (altså nå) så dermed, pengene skal betale husleia vår (deler av den i alle fall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte mastercard regningen min, så nå er jeg i 0, hurra! :Hehe:

Så kjøpte jeg en kjempe fin overaskelsesgave til samboeren min, fordi han fortjener å bli satt pris på!!!

Litt sånn dilldall; ett hårbånd, noen hårstrikk, en veske og en ny stroppeløs bh + to morsomme truser.

Til slutt en bukett blomster og en pakke røyk.. :ler:

Å resten står i banken. Heldigvis litt igjen, som jeg har satt av på sparekontoen min! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....

Et par lapper inn på BSU.

Noe inn på en sparekonto der jeg får tak i dem om det trengs.

Litt på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke skattepenger....???... :roll:

Selv om mannen min betaler 40 % skatt og jeg ca. 30 %.....gikk vi 1500,- i minus..... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde bruke dem til å betale kredittkort-gjeld, men foreløpig står de og ser bra ut på kontoutskriften :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke så mye igjen, men det som kom gikk med til å betale alle de ubetalte regningene som hang på kjøleskapet. Kortvarig glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi fikk igjen mye på skatten i år :D , men med alle de planene vi har forsvinner pengene fort!

Akkurat nå holder vi på med oppussing hjemme. Vi har ca 80kvm med panel som skal legges i trappenedgang, mellomgang og en kjeller. her forsvinner pengene fort. Nytt yttertak skal også legges i sommer. I tillegg skal vi kjøpe oss PC og få oss Internett hjemme. Vi har også lyst på ny sofa, men vi får se hvor langt pengene strekker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

8800 kroner gikk med i dragsuget som heter telefonregning, husleie, fotoregning osv... Har litt igjen, men skylder samboer litt også, så jeg burde egentlig bare overføre dem til han.

Jaja - bare noen dager igjen til lønning, får trøste meg med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...