annabella85 Skrevet 17. desember 2008 #1 Del Skrevet 17. desember 2008 hei hei! Jeg har da vært aktiv tidligere, men har vært borte i ett års tid og vil nå begynne på ny frisk :-) Jeg og typen har vert sammen i litt over ett år og har snakket om barn ganske lenge allerede :-) tok siste pille på mandag, og venter nå på siste pillemens før pp1 begynner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. desember 2008 #2 Del Skrevet 17. desember 2008 Så spennende! Håper det går veien for dere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnah Skrevet 17. desember 2008 #3 Del Skrevet 17. desember 2008 Hei hei hit! satser på at du ikke blir her altfor lenge har ikke vært her så lenge selv. er nå i vår 2. PP og sliter med ustabil og altfor lang syklus.. disse pillene har virkelig gjort kroppen min forvirret ser du nettopp har sluttet på de selv- håper syklusen din blir stabil fort smil fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnah Skrevet 3. januar 2009 #4 Del Skrevet 3. januar 2009 hvordan går det her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annabella85 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei dere! Jeg har ikke skrevet noe mer her, pga jeg ville vente til jeg fikk første mens! hadde jeg vært her inne å skrevet hver dag hadde jeg sikkert gått av skaftet med utalmodighet! Men på onsdag fikk jeg første mens etter pilleslutt.... Før jeg begyndte på pillene hadde jeg veldig lange og ustabile sykluser, så jeg hadde forventa at det skulle ta mye lenger tid! Men er veldig glad for å ta feil! Syklusen blir da altså fra 20. 12- 4-2. 46 dager! Da har jeg vel IKM 22 mars! Regner med at den ikke er "stabil" på 46 dager, men har lyst å regne med testing da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 7. februar 2009 #6 Del Skrevet 7. februar 2009 for mensen! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annabella85 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 30. mars 2009 for mensen! Spennende! huff, gikk ikke så bra denne syklusen.... fremdeles ingen mens... er vel ganske vanlig, men utrolig frustrerende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 18. april 2009 #8 Del Skrevet 18. april 2009 hei hei hvordan går det med deg og den dumme tanta som ikke kommer? ikke noe nytt? Håper vi ser deg igjen her snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå