Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har et veldig stabilt og fint forhold, som regel så er vi veldig nærme hverandre. Akuratt nå, har jeg laget litt avstand, fordi jeg føler enten er sjalu eller eiesyk. Jeg tror iallefall ikke at jeg egentlig har noen grunn til å være sjalu. Skal forklare.

Husker han i sommer fortalte at han hadde snakket med ei jente på jobben i. Hun og en annen hadde kommet med endel tips om ferieplasser etc. Har ikke hørt noe mer om henne før nå, reagerte heller ikke på at han hadde snakket med henne. Ikke så sjalu!

Så møtte vi noen arb kollegaer av ham, som kom med en flåsette bemerkning om han. Det var i en diskusjon, ikke spes seriøs, om elskerinner etc. Hvor denne arb kollega sa at det hadde ikke forundret ham om han hadde dette. Min mann svarte ikke på dette, var som sagt ingen alvorlig diskusjon, og gutten som sa det likte tydeligvis meg litt for godt.

Så forteller min mann at han har snakket med henne dama igjen. Og at hun hadde spurt om han fortsatt var like forelsket. Og i tillegg så hadde hun sagt til ham at hun ikke var ledig. Jeg spurte han om han trodde hun var forelsket i ham, og han svarer nei, han trodde ikke det. Han sier at han bare reagerte på at hun sa dette til ham. Jeg sa at kanskje hun tror du er intressert da, og han svarer nei. Så hvorfor helsikke sier han dette til meg da?? Han spurte meg etterpå om jeg ble sjalu? Og da tenker jeg, hvorfor skulle jeg bli sjalu når det ikke er noe? Hvorfor skulle han spørre om dette når han mener at hun ikke prøver seg på ham. Jeg mener, jeg er ikke sjalu om han snakker med ei dame.

Hvorfor prøve å få meg sjalu, når det ikke er noe? Eller er det noe?

Det jeg blir forbannet på er at han sier dette til meg, for ja jeg blir jævlig sjalu, og da reagerer jeg mottsatt av alle andre. Skyver han fra meg. Han har skjønt at det er noe, og har spurt. Jeg sier det ikke er noe.

Har gått over en uke nå, og han er fortvilet, jeg kjenner at jeg skyver han vekk, og er ikke den som er mest snakke salig. Og så føler jeg at jeg er sjalu uten grunn, det er vel det værste tror jeg.

Bare for å forklare dette med arb kollegaen hans, så prøvde han seg ikke på meg. Men han sa det tydelig slik at alle hørte det, at han syns jeg var pen. Jeg viste han ikke oppmerksomhet på noen måte, så ingen grunn til at han har reagert på dette.

Er dette bare en teit reaksjon fra min side, eller har jeg grunn til å ha klump i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg skjønner helt hva kjæresten din har gjort galt i dette som gjør at han fortjener at du skal reagere sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...