Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #21 Del Skrevet 23. juni 2003 Uansett orgasmer eller ei, en 14 års gammel jente med sexerfaring er etter mitt begrep tragisk uansett, det er jo bare unger, har selv en datter som nettopp er blitt 14 og hadde gremmes over hvis hun praktiserte sex allerede.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2003 #22 Del Skrevet 23. juni 2003 Men, som det ble sagt i hovedinnlegget - DET er ikke tema i denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2003 #23 Del Skrevet 25. juni 2003 Syns heller at du skulle bli sjokkert av å høre at en jente på 14 er aktiv med sex. At hun har en kjæreste på 16, så vet han at hu ikke er lovlig. Du lo? Går det an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2003 #24 Del Skrevet 25. juni 2003 Syns heller at du skulle bli sjokkert av å høre at en jente på 14 er aktiv med sex. At hun har en kjæreste på 16, så vet han at hu ikke er lovlig. Du lo? Går det an. Det er sikkert ikke mange her som ikke er sjokkert over det faktum at jenta bare er 14 år, og allerede seksuellt aktiv - men det var ikke DET som var tema. En annen ting er at selv om "lovlighetsgrensa" er 16 så er det veeeldig mange som starter lenge før det. Så såååå sjokkerende er det faktisk ikke, selv om vi som har levd en stund ser gode grunner til at jentungen burde ha ventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. juni 2003 #25 Del Skrevet 25. juni 2003 Pc'n hang seg opp gitt, og samme innlegg ble sendt 3 ganger. Ikke 20 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. juni 2003 #26 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg får 20 orgasmer, ikke ofte, men det hender. Det trenger heller ikke være med en jeg kjenner meget godt. Må også si som mange andre her at de er jo ikke alltid av de kraftigste, og jeg ligger heller ikke og teller, da hadde jeg vel ikke fått en eneste tenker jeg... Men, en fjortis(!!!) må ta meg skikkelig sammen for ikke å si noe om det som ikke er tema her, alder og sånn. Fjorten år altså, jeg hadde mitt første samleie da jeg var 23, (det kan vi diskutere en annen gang )og var vel typisk overmoden :oops: Fikk mange mange orgasmer første gang, uten å være trent opp, lissom, men 20!!! og 14!!! Usansynligheten er absolutt tilstede.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. juni 2003 #27 Del Skrevet 25. juni 2003 ....og hvordan sletter man et innlegg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 26. juni 2003 #28 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg kan få orgasme flere ganger under samme samleie, men 20 ganger a gitt??!!! Jenta må jo være ekstremt multi-orgasmisk, eller hva man skal kale det... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #29 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg er 20 år, så er ikke så gammel jeg heller. Men har også opplevd å få 20 orgasmer under et samleie.. For min del fungerer det på den måten at hvis jeg først får en, kommer det bare fler og fler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 26. juni 2003 #30 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg har hatt multiorgasmer i flere år, faktisk siden jeg var rundt 17år. (Nå er jeg 22) Men 20 stykker?? No way! Lillian Høres fryktelig ut som en eks av meg fra Drammen, som også er 22 år gammel...... Ahhh, gode minner Er du fra Konnerud? Hehe. Hun fikk gjerne 5-10 orgasmer i løpet av kort tid. (Veldig behagelig for mannen. Ikke så mye jobb for fornøyelsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2003 #31 Del Skrevet 26. juni 2003 Til mysepusen Tema eller ikke tema, så ikke hakk på dem som reagerer på alderen på denne jenta... Og til deg som startet tråden - ja le du... men det hele er tragisk, 14 år, kanskje du ikke ler om datteren din kommer hjem, ikke etter 20 orgasmer men en liten kul på magen...! Alderen burde vært temaet her, ikke antall orgasmer... blir helt oppgitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. juni 2003 #32 Del Skrevet 26. juni 2003 Høres fryktelig ut som en eks av meg fra Drammen, som også er 22 år gammel...... Ahhh, gode minner Er du fra Konnerud? Hehe. Hun fikk gjerne 5-10 orgasmer i løpet av kort tid. (Veldig behagelig for mannen. Ikke så mye jobb for fornøyelsen) Could have been... Men jeg kommer ikke egentlig fra Drammen! Så det finnes nok flere av oss... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 29. juni 2003 Til mysepusen Tema eller ikke tema, så ikke hakk på dem som reagerer på alderen på denne jenta... Og til deg som startet tråden - ja le du... men det hele er tragisk, 14 år, kanskje du ikke ler om datteren din kommer hjem, ikke etter 20 orgasmer men en liten kul på magen...! Alderen burde vært temaet her, ikke antall orgasmer... blir helt oppgitt Stor takk til Mysepusen og alle dere andre som forsøker å holde seg til det jeg spurte om :D Og gjest ----- Jeg lo ikke over at en 14-åring har startet sitt sex-liv, men over den ungdommelige trang til å skryte når det gjelder sex. Hvis du hadde lest første innlegget mitt litt bedre, så hadde du sett at jeg skrev at "vi kan vel alle være enige om at det er noe tidlig". Men jeg gjentar enda en gang at jeg også synes det er for tidlig, så skulle det være klarlagt en gang for alle! Hvis du heller vil diskutere alder, kan du vel lage en egen tråd på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 1. juli 2003 #34 Del Skrevet 1. juli 2003 Noen ungdommer begynner veldig tidlig, så jeg tviler ikke på at ei jente på 14 kan få mulitiorgasmer. Selv kan jeg få den ene orgasmen etter den andre. Det er jo bare å fortsette etter den første, gjerne med noen sekunders pause mellom. Etter å ha passert 10 greier jeg sjelden å holde tellinga. TefrA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå