Gå til innhold

20 orgasmer?

Kate

Anbefalte innlegg

Datteren min på 14 har fått høre av en venninne at hun har fått 20 orgasmer under samme samleie. Jeg lo høyt da jeg hørte dette, og sa at det måtte være reinspikket tøv og skryt.

Jeg kjenner ingen som har oppnådd dette, selv ikke etter mange års erfaring og med en partner som kjenner dem fra topp til tå, og holdt det derfor som helt usannsynlig at en 14-åring med en 16 år gammel partner skulle få dette til.

(Ja,da, vi kan vel alle være enige om at det er noe tidlig å starte sitt sex-liv, men det er ikke emnet her).

Men, folk er jo forskjellige. Kanskje jeg tok feil når jeg avfeide det som tull. Fordi om ikke jeg kjenner noen med en slik kapasiet, så trenger jo ikke det bety at det ikke går an.

Derfor vil jeg spørre dere om hva dere mener om saken. Er det noen av dere som har oppnådd 20 orgasmer under samme akt, eller kjenner dere noen som har gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg teller dem ikke, men vet at jeg har kapasitet til å få mange orgasmer.

Det er bare det, at kvaliteten betyr vel så mye for meg som kvantiteten.

Jeg kan ha en bedre sex-opplevelse uten orgasme enn med, og mange (sannsynligvis små) orgasmer er ikke nødvendigvis bedre enn et hei dundrende klimaks.

For min del er det helheten som betyr noe, ikke om og hvor mange orgasmer jeg får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det kan være alvorlig nok ment, men aner så unge jenter hva de snakker om?

*Jeg lå med typen min, og 20 ganger var det nesten godt* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Jeg lå med typen min, og 20 ganger var det nesten godt*   :roll:

Jeg har også en mistanke om at det er noe sånt det dreier seg om. Vet jenta i det hele tatt hva en orgasme er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... 20 :o

Høres vel kanskje litt mye ut, men det går vel (bokstavelig talt) hvis man holder på en evighet.

Det høyeste antall orgasmer jeg har klart å påføre en kvinnelig partner er 10 :D (slitsomt, men verdt strevet).

NS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler vel også på at det kan stemme, men at dere har et mor/datter forhold og kan snakke om sånt det syns jeg er flott :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler vel også på at det kan stemme' date=' men at dere har et mor/datter forhold og kan snakke om sånt det syns jeg er flott :D[/quote']

Så hyggelig sagt, Sharissa! Blir helt rørt jeg............. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Ja, jeg tør nesten garantere at hun vet hva en orgasme er... Men at hun fikk 20!?!?! Neppe, det betviler jeg strekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest @nette

Joda, jeg er i stand til å få, og har hatt, 20 orgasmer (og litt fler..) under en "seanse". Min, og de fleste andres (tror jeg), evne til å få orgasme under samleie utvikles med årene og økt erfaring. Tviler sterkt på at en 14-årig jente kan oppnå dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

jeg kan huske at jeg selv fikk fire på rappet i den alderen, ved én anledning, men det var bare jeg som var tilstede da. :ler:

Med sekstenåringer fikk jeg det aldri. Opplevde en da jeg var sytten sammen med en annen syttenåring.

etter at jeg ble voksen og hadde noen år på baken med samme mann, ble det hele litt enklere, og det hendte jeg fikk flere i løpet av en kveld, men ikke i samme seansen nei. det gjør jeg ikke nå heller. Jeg er litt mer som en mann jeg, en megaorgasme, velte rundt på siden og sove :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20??? Ojda. Har tre år eldre enn henne ikke klart en eneste.

Men ikke undervurder 14-åringer, da. Det er stor forskjell på dem. Hun er sikkert heeeelt klar over hva en orgasme er, og det er vel litt vanskelig å telle? Dessuten kan en liten fjær lett bli ørten høns og et par kyllinger; venninneskryt forekommer ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

20 orgasmer er ikke mulig på ett samleie :o Jeg har hatt noe de kaller multiorgasme en gang; da fikk jeg orgasme 3 ganger etter hverandre; og det er mye for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om det går ann eller ei - vet jeg ikke, men jeg har iallefall aldri hatt 20 orgasmer under ett samleie :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20???? :o Som 16 åring??? Neppe :roll:

Kan ikke si jeg begynte å få skikkelig sving på multi-organsmene før jeg var rundt 26 - altså ti år etter - så denne jenta sliter nok litt med den generelle begrepsforståelsen... :-?

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt multiorgasmer i flere år, faktisk siden jeg var rundt 17år. (Nå er jeg 22) Men 20 stykker?? No way!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker unektelig mye for en 14-åring.... :o

Men kvinnekroppen er jo veldig kompleks, og jeg har opplevd mye forskjellig i den forbindelse. Multiorgasmer kan forekomme, og med en tålmodig partner kan man strekke disse langt. Tror dog ikke en 16-åring besitter den tålmodighet noe slikt krever, men man vet jo aldri.

Man kan heller ikke komme bortfra at man opplever en del press utenfra i samfunnet. Alle skal være perfekte for hverandre, og man går ikke av veien for å skryte på seg alt mulig for å bli interessant. I den alderen er man vanvittig usikker på seg selv, og har kanskje et større behov for å framheve seg. I den seksuelle verden er det ikke måte på hvor bra man skal være. I erotiske noveller, er alle pikker godt over snittet, og de gir damene orgasmer i fleng. Det er klart at det ikke bare er gutta som blir påvirket av slikt. Der gutta går og bekymrer seg over en mer eller mindre normal pikk, bekymrer jenta seg over at hun ikke kommer i løpet av et par minutter, og ikke kommer 20 ganger etter hverandre.

Det er vel dessverre slik det er å vokse opp i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...