Gjest Gjest_Sissi_* Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hei, Jeg er ute etter det kjæresten min ønsker seg mest i verden til jul. Er for sent å bestille på internett. Noen som vet hvor jeg får kjøpt James Bond Ultimate Collection?? I oslo. (evt sandvika/asker)
Gjest Gitte Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Elkjøp har de her i Drammen ihvertfall..
Gjest Gjest_Sissi_* Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Hmmm.. Sjekket elkjøp på internett isted. Stod at verken drammen, carl b eller sandvika hadde de på lager..
Gjest Gitte Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Åja, da er den kanskje utsolgt.. Ei venninne kjøpte nettopp den boksen som julegave til samboeren sin, så de har vel hatt den bare..
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Har du sjekket videoeleie butikker. Vet det finnes en butikk i drammen som ofte har de store collectors edition versjonene, har sett det på andre video butikker rundt omkring også..
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Jeg skal ut å lete idag. Krysser fingrene. Mix hvor da?
Gjest Cederic Rueben Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Platekompaniet... Og om du ikke er klar over det så finner du den veldig enkelt på nette
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Tør ikke nettet. MÅ være framme til lillejulaften. Sjekket nettsiden til platekompaniet igår. stod at den ikke var tilgjengelig for øyeblikket, men skal en tur innom etterpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå