Gå til innhold

Hvordan finne ut om han har kjæreste?

Malteaser

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har dere noen forslag til hvordan jeg kan finne ut om en gutt har kjæreste?

Jeg kjenner han ikke, så jeg kan ikke bare gå bort å spørre :rødme:

Endret av Malteaser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høre med andre bekjente som du kjenner? eks. du han xxx jeg har ei venninde av meg som synes han var søt, men hørte han hadde dame, stemmer det?

Snakker du noe som helst med han? Da kan du ta en, hva sier fruen til det?

Eller være ærlig, stemmer det at du har dame? :) *smilesjarmerende* han tar det nok som et komplement uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst facebook!!!! Min store kilde, men husk at selv om det står de er sammen med noen er det ikke nødvendigvis det som stemmer. Men du får hvertfall en pekepinn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sjekke facebook. Står det at han har dame der så har han det helt sikkert. Om han ikke er registret på facebook eller står oppført som singel så kan du anta at han har kjæreste når du snakker med han...

Bare start en samtale om et eller annet. Så sier du noe som "... Ja du skal vel hjem til dama di du nå".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene...må bare tørre å snakke med ham, før jeg kan spørre om han skal hjem til dama eller noe sånt :)

Jeg vet bare hvor han jobber og fornavnet...har prøvd å finne han på facebook, men med ingen lykke :(

Han smiler og sier hei til meg hver gang jeg ser han. Har også sett at han ser på meg av og til når han tror jeg ikke merker det :rødme: jeg er bare så innmari sjenert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søtt at du er litt sjenert. Du kommer sikkert til å angre mer hvis du ikke snakker med ham enn hvis du gjør det. Jeg var supersjenert før (da jeg var rundt 15 år), nå er jeg utadvendt, imøtekommende og vittig. :-) Men han jeg er sammen med nå gjorde meg helt stum da jeg falt for ham... Og jeg har også opplevd flere gutter som har rødmet, blitt stille, virket urolige eller vært klamme i hendene på date med meg, jeg syns det er litt søtt, jeg... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...