Gå til innhold

Får man setenr først når man sjekker inn også på charter?

Gjest Gjest_Kata_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kata_*

En ting jeg lurer på, og det er om man først får et setenr når man sjekker inn på charter?

Det er mange år siden jeg har reist på denne måten, og nå skal vi reise flere sammen. Bør vi da sjekke inn sammen også, slik at vi får sitte i nærheten av hverandre?

For om man da sjekker inn litt sent, så kan man risikere at ikke familie får sitte sammen heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man reiser charter er settene tildelt i god tid før du sjekker inn. Det er heller ikke mulig å endre seter på charter flygninger!

Dette pga man kan forhåndsbestille tax free varer og spesial mat osv...

Så lenge dere er en familie som har bestillt billett sammen, dvs at dere alle er i samme booking så får dere garantert sitte sammen!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gro_*
En ting jeg lurer på, og det er om man først får et setenr når man sjekker inn på charter?

Det er mange år siden jeg har reist på denne måten, og nå skal vi reise flere sammen. Bør vi da sjekke inn sammen også, slik at vi får sitte i nærheten av hverandre?

For om man da sjekker inn litt sent, så kan man risikere at ikke familie får sitte sammen heller?

På enkelte flygninger kan man gå inn på www.paxrelax.se og følge malen, så kan man kjøpe seter der man vil i flyet.60 - 7 dager før avreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kata_*

At vi kan forhåndsbestille seter, var jeg klar over. Vi skal reise med Startour, og kan bestille seter via Tui Fly Nordic. Ser ingen grunn til å betale fra kr 200,- og oppover pr sete pr vei, når vi kanskje hadde blitt plassert sammen likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har flydd charter mange ganger og aldri opplevd at vi ikke har fått sittet sammen. Og da har vi vært fra 2-6 personer. Men det kan hende at man får midtangen delt mellom seg.

God tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...