Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har regnet grovt på det og kommer på ca 4500,- tilsammen.

Men da er 3 av gavene laget av dattera mi, så det kostet ingenting.

Og for de barna dere er fadder på (utenom familie), hvor mye penger legger dere i ei julegave til de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vist brukt litt mye i år... Ligger på rett over 6000 kroner tilsammen for meg og mannen!! Men da har jeg ganske stor familie...

Kjøper bare til foreldre, besteforeldre og søsken! Og eventuelt da andre dersom de feirer jul sammen med oss!!

Gjest AnneShirley
Skrevet

Ca 2000 kr har jeg og mannen brukt på gaver fra oss til andre.

Skrevet

Litt under 4000 fordel på 4 personer. Barna mine med kjæreste/samboer.

Skrevet

Vi har brukt ca 4500-5000 kroner, i år begynnte vi veldig tidlig og har passet på gode tilbud og har derfor fått masse igjen for pengene.

Skrevet

Har brukt 1700. Kjøper kun til familien(3) og til 4 av vennene mine.

Skrevet
Jeg har regnet grovt på det og kommer på ca 4500,- tilsammen.

Men da er 3 av gavene laget av dattera mi, så det kostet ingenting.

Og for de barna dere er fadder på (utenom familie), hvor mye penger legger dere i ei julegave til de?

Skjønner at jeg ikke er like flink. Selv har jeg brukt 8000 og jeg vet faktisk ikke hva samboeren har kjøpt. Har en god del å kjøpe til men samboeren får for rundt 2500.

Skrevet

Jeg og samboer har tilsammen brukt litt under 3500 på gaver til 15 personer. Så kommer gave til hverandre i tillegg da. ;)

Skrevet (endret)

Vi har til sammen brukt opp mot 4000,-

I tillegg kommer gaver til hverandre.

Endret av *Ulla*
Skrevet

Har pleid å kjøpe for rundt 150,- Bare en liten ting liksom.

Skrevet

Tja.. rundt 6000,- tror jeg... Pengene flyr! Og fortsatt gjenstår en gave til mammaen min!

Skrevet

Er ikke helt ferdig enda, men bruker ca. 2500 på 8 gaver. Samboer omtrent det samme. Også har jeg brukt 2000 på julegaver til meg selv.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Rundt 4000 kr, men da er tre av gavene litt dyrere fordi de er kombinerte bursdags- og julegaver. (Hvorfor kjenner vi så mange som har bursdag tett opptil jul? :klø:)

Skrevet (endret)

Vi bruker:

300kr til hverandre

250 til min bror1

250 til min bror2

400 til mine foreldre

70 til min tante

ca 100 til tante og onkel

ca 150 til besteforeldre

0,- til venninne (noe jeg fikk i velkomstgave)

Ca 450-600 til sambos tre onkelunger

140 til sambos niese

125 til hans bror1 (gave kjøpt på bokklubben, dette er portokostnader)

125 til hans bror2 (samme som over)

125 til hans foreldre (samme som over)

100 til hans forldre

100 til hans tante og onkel.

Ikke så mye altså. Rundt 3000, og det er til alle. (Vanligvis ligger det en 0 til på gave til hverandre, men dårlige tider i år, gitt ;))

I min familie spleiser jeg med mine søsken, så alle får fine gaver, og jeg er flink til å finne gaver på tilbud.

Endret av NysgjerrigeNilsi
Skrevet

Rundt 3000 tipper jeg at jeg har brukt til mine. Så bruker vel sambo også en sum på sine.

Skrevet

Jeg bruker 5000,- og når jeg ser dere andres svar så skjønner jeg hvorfor jeg alltid er helt knust fattig i desember måned hvert eneste år.

Jeg gir ca 200,- til de fleste bortsett fra min kjære som gir for ca 1800,-

Til kjæresten pleier jeg som regel aldri å vurdere hva ting koster, jeg kjøper det jeg tror han blir glad for så blir som regel prisen rundt 1500.

Er student, så det må sies at jeg må jobbe en del når jeg bare har halvt stipend i mnd, altså 2500 kr.

Gjest storfamilie
Skrevet

Huff vi har brukt altfor mye i år. Kommer vel opp i 8000, og så har jeg kjøpt dundyner til alle i familien her hjemme og de kom på 4000. Så tilsammen 12000. :flau:

Vi er 7 mennesker bare i den nærmeste familie og så kommer besteforeldre, søsken, tante/onkelbarn, oldeforeldre osv. Tilsammen over 20 mennesker.

Akkurat ved juletider svir det i lommeboka når man har valgt å få 4 barn, og de begynner å etablere seg med kjærester og barn. :gjeiper:

Gjest kaffedama
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har lyst til å regne så mye på dette jeg. :sjenert:

Jeg tipper at med mannens gave til meg og min til ham kommer vi opp i 7-8000 til sammen. Foreldrene og søsknene våre får dyrere gaver i år enn de pleier, veit ikke hvorfor det blei sånn.

Skrevet

Gaver til 22 stk inkl mann og barn kommer det totalt opp i rundt 6000,- Starta allerede i september med gavene ble fordelt utover flere måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...