Gjest Gjest_jente_* Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hei, jeg har hår som rekker et lite stykke lenger enn til skuldrene, og vil ta permanent. Jeg har lyst på bølger/ store krøller, ikke sauelook.. Jeg har prøvd før, med varierende resultat. Sist gang var hos en lærling, og det ble faktisk veldig bra! Men det var i en annen by, så her vet jeg ikke hvor det er bra å gå. Jeg har inntrykk av at de store kjedene ofte er litt dyrere enn nødvendig, men samtidig så vil man jo gå et sted man er sikker på at man får et ordentlig resultat.. Jeg har ikke så veldig god råd, så jeg kan ikke betale tusenvis av kroner, det ideelle ville kanskje vært å gå til en lærling igjen. Så jeg lurte på om det var noen som visste om en flink lærling som tar permanent? Eller en frisørsalong med litt snillere priser, eventuelt studentrabatt?
Kamelia83 Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Hei, jeg har hår som rekker et lite stykke lenger enn til skuldrene, og vil ta permanent. Jeg har lyst på bølger/ store krøller, ikke sauelook.. Jeg har prøvd før, med varierende resultat. Sist gang var hos en lærling, og det ble faktisk veldig bra! Men det var i en annen by, så her vet jeg ikke hvor det er bra å gå. Jeg har inntrykk av at de store kjedene ofte er litt dyrere enn nødvendig, men samtidig så vil man jo gå et sted man er sikker på at man får et ordentlig resultat.. Jeg har ikke så veldig god råd, så jeg kan ikke betale tusenvis av kroner, det ideelle ville kanskje vært å gå til en lærling igjen. Så jeg lurte på om det var noen som visste om en flink lærling som tar permanent? Eller en frisørsalong med litt snillere priser, eventuelt studentrabatt? Prøv på Continental frisør? Tror lærlingen der tar permanent fra 500 kr og litt oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå