Gå til innhold

Han tror jeg fortsatt har følelser for han

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå
Skrevet

Blir litt frustrert over eksen min....Vi har felles barn og kommuniserer såvidt det er i forhold til det.Vi har et klassisk alt er min skyld og han har ikke gjort noe galt,og ønsker minimalt med meg å gjøre.Vi var begge ferdige med hverandre da vi brøt,og da han annonserte at han har fått seg kjæreste,var jeg høflig og sa gratulerer.

Det plager meg overhodet ikke,men han tror ikke på meg.Nå sender han plutselig sms hele tiden om hva han og kjæresten har gjort sammen med barna i helgene hans.Har fått mer sms av han de to siste helgene enn det jeg har fått siste året.Han skriver at det sikkert ikke er lett for meg å høre om det,men nå er hun en del av livet hans.Herregud,det er jo greit for meg,hun er en kjempehyggelig jente,lykke til.Jeg er veldig takknemlig for at jeg endelig får litt info om hva barna gjør hos han,men han gjør det jo helt tydelig fordi han tror det plager meg.Syns det rett og slett er litt frekt av han å innbille seg selv at jeg har følelser for han fortsatt :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du frustrert og lar deg plage hvis det ikke betyr noe for deg? Det spiller vel ingen rolle hva han tror? Hvis han bare sender SMS'er og ikke ringer kan du jo bare la meldingene komme uten lyd og ta telefonen hvis den ringer (Og hvis det skulle være noe ang. barna).

Skrevet

takler ikke slike (mest sannsynlig lite intelligente) folk uten innsikt i egen eller andres tilværelse. skjønner ikke hvordan du takler det, TS, eksen din høres ut som en stakkar.

Skrevet

Han høres innbilsk ut rett og slett..

Skrevet

Vet du, det er nesten som å høre eksen og meg. Han er såå opptatt av hva de gjør, og fremhever hele tiden hvor flink nye dama er med datteren vår. Og det er tydelig at han tror jeg vil ha ham tilbake, sikkert siden jeg fortsatt er singel.

Har irritert meg over det jeg og, men funnet ut at det beste er bare å ignorere det. Så lenge datteren min har det bra når hun er hos faren sin, så er jeg fornøyd. :)

Skrevet

Det må nok bare være ønsketenkning fra hans side. Noen har en spesiell evne til å tro at det de ønsker er sannheten...

Gjest Ååååååååååååååååååååååååhhh
Skrevet

Guuuud som jeg kjenner meg igjen... :fnise: Han bedro meg og var SÅ høy på å narre meg, at han forsøkte å holde liv i alt sammen flere ÅR etter at jeg hadde fått meg ny mann til og med! :ler:

Skrevet

Tror kanskje han prøver å gjøre deg sjalu.... Tror du han innerst inne vil ha DEG TILBAKE???

Gjest anonym nå
Skrevet
Tror kanskje han prøver å gjøre deg sjalu.... Tror du han innerst inne vil ha DEG TILBAKE???

Hehe,nei det vil han ikke.Men som eksen før meg sa,han blir aldri ferdig med dritten og gjør oss til vanskelige og fæle kvinnfolk som er ute etter å ødelegge for han.Tror den totale mangelen på innsikt i sin egen rolle oppi alt,gjør at han i sin verden tror vi har følelser for han....Han tror at mor til hans første barn har der fortsatt.Det er 18 år siden det ble slutt.

Nei han få tro hva han vil,stakkars fyr tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...