Gjest forlatt Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Jeg var sammen med kjæresten i to år. Han sa han ikke var forelsket lengere, så jeg gjorde det eneste riktige og slo opp me han. Det er over to måner siden nå. Jeg har prøvd å komme over han,slette han fra msn/facebook/mobil, men uansett tenker jeg på han konstant. Jeg er deprimert hele tiden, griner meg til søvns hver natt og ser rett og slett ingen grunn i å stå opp om morgenen. Jeg kan ikke fatte at jeg lot meg selv bli så avhengig av en person, at nå som han er borte føles livet mitt så uendelig tomt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vil bare legge meg ned å dø.. Vi hadde store planer, og gud som han elsket meg. Aldri hadde jeg forutsett at han skulle forlate meg. Hva skal jeg gjøre nå? Hva kan jeg gjøre? Alle sier det blir bedre med tid, men for min de blir det bare verre... Jeg føler jeg ikke har noe å leve for.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Vet.. og kanskje livet ditt skal være meningsløst i en periode du skal gjennom.. eneste som hjelper er tid..mulig hjelp fra en psykolog.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Det er sant at det blir bedre med tiden, men 2 mnd er kort tid. Gi det mer tid. For meg begynte det å bli lettere etter 3-4 måneder. Nå er det 6 mnd siden og nå er kjærlighetssorgen over, men jeg føler meg fortsatt ikke klar for å treffe andre menn. Det tar den tiden det tar, men hvis det fortatt er vondt etter 6 mnd kan du prate med en psykolog. Sannsynligvis er det bedre om 1-2 mnd.
camilla* Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Vil bare gi deg en det er tøft, og det kan ta en god stund å komme over han. Har du noen å snakke med? familie/ venninner? Alltid godt å få pratet og pratet om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå