Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Hadde IKM i dag, men negativ test. Har derimot hatt endel slim som minner om EL-slim. Kan dette være tegn på at jeg er gravid?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Hadde IKM i dag, men negativ test. Har derimot hatt endel slim som minner om EL-slim. Kan dette være tegn på at jeg er gravid? Kan vel også være tegn på at livmorslimhinnen er i fred med å bryte sammen, dvs at mens kommer snart ? Jeg hr ofte litt slim før mens.
Gjest TS Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Fortsatt ingen mens, selv om det kjennes ut som om den skulle vært her i flere dager. Til tider sterke mensmurringer, men alt som kommer er hvitt slim. Tappen kjennes ut som den fortsatt er lukket. Og grav.testen er fortsatt like negativ. Har også hatt flere andre symptomer på at det klaffet denne gangen, men hva er det som skjer?
Redlady Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Er i samme situasjon som TS her. Hvordan går det med deg, egentlig? Noe svar? Jeg er to dager på overtid, har hatt stabile sykluser i 1/2 år, tok litt tid før den ble stabil etter hormonprevansjon. Er lei av å vente og ikke vite noe. Enten eller! Bare det å vite noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå