Gjest Gjest_morena_* Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Hei. Har en kjæreste jeg egentlig har det veldig bra med, vi har det fint på de aller fleste området. Det eneste som plager meg og til tider gjør meg trist er at det virker som om han ikke liker å kysse meg. Altså vi "nusser/småkysser" masse, men noen ganger skulle jeg øsnke vi kunne kysset/klina litt heftigere... .Når vi har sex gjør vi det, men aldri ellers... Prøver å gjøre det, men han "avslutter" det på en måte alltid. Når jeg prøver å ta det opp bare vifter han det bort. Er ikke det at jeg vil sitte i sofan med tungen ned i halsen hans hele kvelden, men ett deilig tunkekyss en tirsdagskveld hadde ikke gjort meg noe... Er det bare jeg som er rar?? Eller er det vanlig å kunne kysse litt ordentlig annet en når man har sex?? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men blir litt lei meg av det kjenner jeg. Føles ikke bedre å nesten tigge etter ett ordentlig kyss, også ikke få det uansett... Da er selvtilitten på bånn da...
Drua Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Opplevd det samme.. Forklaringen jeg fikk var at for min eks var klining forspill til sex, og når han ikke hadde lyst på sex, nei da hadde han ikke lyst til å kline.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Du er ikke alene nei, jeg liker også å kysse innimellom. Men mannen min liker ikke å kysse, han vet ikke hvorfor, bare liker det ikke. Så vi kysser ikke, hverken når vi har sex eller ikke. Bare nussing skjer her. I starten synes jeg det var skikkelig trist, nå går det helt fint, men når jeg ser andre kysse lidenskapelig så blir jeg litt trist da.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Vet ikke hvorfor, men jeg liker ikke spesielt å kysse heller. Jeg gjorde det når jeg var "yngre", og når forholdet var nytt.. Men nå liker jeg det bare ikke! Synes det er koselig å nusse, vi kysser jo hver gang vi går hjemmefra/kommer hjem, men aldri med tunge. (Kun når vi har sex da) Synes kanskje det blir for seksuelt (?) å skulle tungekysse til enhver tid.
Arielle Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er heller ikke veldig glad i klining. Jeg får litt kvelningsforemmelser med tanken. Synes det er myye bedre å kysse med leppe enn med tunge, derfor blir det ikke så veldig mye klining her i huset heller. Det betyr ikke at jeg ikke elsker mannen min eller noe sånt Tror man bare er forskjellig sånn. Man kan jo vise kjærlighet på andre måter.
Haris Pilton Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 10 måneder nå. Bortsett fra kanskje de aller første dagene har vi aldri kysset særlig mye med tunge, og bare i noen få sekunder. Jeg elsker å gjøre det, og synes han kysser kjempebra, men siden det har vært så lite av det har jeg tenkt at kanskje han ikke synes jeg er så flink, så jeg trakk meg unna. Men jeg "vet" jo at jeg er ganske flink (hahaha, det hørtes teit ut, men jeg har kysset nok gutter i mine dager og fått masser av komplimenter) så jeg begynte å tenke på om kanskje han også unngår det fordi han tror at jeg ikke synes han er flink, siden jeg har unngått det! Så for et par uker siden spurte jeg ham rett ut om han ikke kunne kysse meg lidenskapelig, jeg spurte på en litt uhøytidelig måte og fniste litt. Så gjorde han det, lenge. Så sa jeg "det burde du gjøre oftere, det er digg". Etter det bruker vi masse tunge, og jeg tror det er fordi han ikke lenger er i tvil om at jeg liker det!
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Uff! jeg elsker å kysse! Kjæresten nusser bare. Untatt sex, da kliner vi litt.. Men jeg tror det er viktig å kunne kline litt i hverdagen også, noe menn ikke gjør, fordi de skjønner ikke at man kan kose uten å måtte kalle det starten på "noe". hvis dere skjønner. Det er viktig å kline har jeg hørt fordi det slipper ut stoffer i kroppen som gjør deg forelsket:) Så klin i vei de som kan!! hehe. uff nei, gutter er bare gutter.
MissStiles Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har også opplevd dette. Jeg var sammen med en fyr for 2 år siden og vi kysset ikke noe særlig. Bare på begynnelsen. Hver gang vi så hverandre, så var det bare et lite kyss på kinnet eller munnen. Jeg elsker å kysse! jeg sa ikke noe før etter at det ble slutt. Han hadde ikke tenkt noe over det. Han mente absolutt at vi hadde kysset mye men feil. Jaja.. si fra til kjæresten din! Det angrer jeg på at jeg ikke gjorde.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er en jente/kvinne på 27 år, og jeg elsker å kline. Dessverre ser det ut til at mange av mine jevnaldrende menn har "gjort seg ferdig" med klininga tidligere. Jeg ønsker meg en mann som er skikkelig mann, men likevel en gutt når det kommer til klining! (En talentfull gutt som sådan! )
Phaedra Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er heller ikke spesielt glad i å kline. Liker nussing og kyssing med leppene og på hud osv., men hele den "tunge-greia" har aldri gjort noe særlig for meg Jeg var veldig bekymret for hva kjæresten tenkte i begynnelsen, for jeg var veldig kjapp til å avslutte det, akkuratt som kjæresten din. Men det er nå en gang sånn at jeg ikke synes det er så veldig deilig, så vi gjør heller andre ting. Er veldig kosete og vil være nær hele tiden, så det har absolutt ingenting med partneren å gjøre. Bare personlig "preferanse" (mao. ikke ta det personlig)
Gjest Bolivia Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 Enig med flere ovenfor, jeg er rett og slett heller ikke glad i kyssing med tunge! Kun innimellom, og ikke for lenge av gangen. Kjæresten min dreiv og råklina med meg VELDIG lenge en gang, jeg prøvde desperat å snu meg bort flere ganger, føltes som jeg skulle kveles... Men han tok desverre ikke hintet:P Jeg syns det er mye mye bedre med nussing, og det er ikke fordi han er en dårlig kysser!
CocoPiaf Skrevet 17. desember 2008 #12 Skrevet 17. desember 2008 (endret) har vært med kjæresten min rundt 2 år, og vi tar også bare å småkysser, nusser, jeg vil ha heftig klining noen ganger, uten at det skal være forspill !! har pratet med han om det, og han sa bare det at han skjønte ikke vitsen med å kline om man ikke skal ha sex etterpå jeg skal vise han hva vitsen med det er jeg, det er jo så deilig ! Trenger ikke å være klining med tunge, går an å gjøre det uten og, jeg liker det faktisk best Endret 17. desember 2008 av neenan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå