Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 du oppdager at din samboer/ektemann flørter/sender seksuelle bilder av seg selv og mottar slike av kvinner på internett som han chatter med.... hva ville du synes? Blitt sinna? slått opp? er dette en "gyldig" grunn til å slå opp?? er det så ille eller? bare harmløs "morro"? må man finne seg i slikt?
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #2 Skrevet 21. juni 2003 Jeg ville aldri ha akseptert dette!!!!!!!!!! Totalt respektløst ovenfor DEG som han bor sammen med, og ELSKER! Ville foresten HAN ha tillatt DEG å by deg frem på samme måte? Neppe! Dette er nok en fremgangsmåte som han har tatt patent på. :oops: :oops: :oops: Syntes dette virkelig hørtes alarmerende ut for forholdet deres....... Dette bør du ta opp med han. Får du ingen respons - får du bestemme deg for om du vil LEVE MED DET ELLER IKKE- - - - :-? Men det ene kan vel LEDE til det andre,,,så hva blir det neste han vil finne på tro....? hM, - Jeg undres JA! Dette er absolutt utroskap. Tro ikke annet. Våkn opp. Ikke finn deg i alt mulig fra en mann........ :o
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2003 #3 Skrevet 21. juni 2003 Hadde blitt aldeles avsindig rasende, for det ville vært et grovt brudd på en "hellig" avtale vi har. Synes IKKE du skal finne deg i dette!
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #4 Skrevet 21. juni 2003 Da hadde han fått se en side av meg som han aldri hadde sett før :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: det er like mye uttroskap om en tenker på det som om en faktisk utfører handlingen, og ofte er det lett for at en innleder med samtaler ol så kanskje en vil treffes så går det slag i slag g da kan en virkelig snakke om uttroskap. hadde ikke akseptert dette litt engang
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juni 2003 #5 Skrevet 21. juni 2003 Dette er helt uakseptabel oppførsel fra hans side. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2003 #6 Skrevet 21. juni 2003 Jeg hadde gått min vei, uten mer å si. Enkelte ting er ikke verd diskusjoner eller ønske om enighet. Hadde han først gjort noe slikt, ville det ikke vært mer å diskutere. Nemlig. Et sted går grensa.
Gjest Vega Skrevet 21. juni 2003 #7 Skrevet 21. juni 2003 Var meg - gjesten overfor. Aner ikke hvorfor jeg ramla ut her - er alltid logget på og har ikke skrevet noe som gjest nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå