Gjest snartjul Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 jeg var sammen med ei jente i nesten et år, helt til hun slo opp for et drøyt halvår siden. det ble ikke mer tid til meg visstnok og hun mistet også interessen. vi haddet et fint forhold og var veldig glad i hverandre og begge uttrykte sterke følelser. men etterhvert gikk det altså ikke mer. jeg har siden såvidt vært sammen med ei som bare varte i såvidt over en mnd, hun var ikke noe for meg, og faktisk ikke jeg noe for hun heller.jeg savner x'en, men vet ikke om hun savner meg. hun er i tyveårene, jeg noen få år eldre enn henne. jeg kan godt tenke meg at vi kan bli sammen igjen,men jeg vet altså ikke. hva kan jeg gjøre?skal jeg gå til henne, fortelle hva jeg føler for henne? jeg tror ikke jeg var flink nok til å uttrykke det når jeg og henne var sammen.jeg gav ikke nok av meg selv i forholdet,det har hun også sagt noe om. jeg vet hun har vært glad i meg, veldig også.har dere jenter her inne noen råd til meg? vi har hatt litt kontakt i det siste,mest på meldinger. jeg må kanskje bare glemme henne,men jeg vil gjerne prøve meg fram. jeg tror jeg elsker henne,det tror jeg er noe jeg har gjort hele tiden. har noen noe å si til meg om dette hadde det vært supert:-)
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 jeg var sammen med ei jente i nesten et år, helt til hun slo opp for et drøyt halvår siden. det ble ikke mer tid til meg visstnok og hun mistet også interessen. vi haddet et fint forhold og var veldig glad i hverandre og begge uttrykte sterke følelser. men etterhvert gikk det altså ikke mer. jeg har siden såvidt vært sammen med ei som bare varte i såvidt over en mnd, hun var ikke noe for meg, og faktisk ikke jeg noe for hun heller.jeg savner x'en, men vet ikke om hun savner meg. hun er i tyveårene, jeg noen få år eldre enn henne. jeg kan godt tenke meg at vi kan bli sammen igjen,men jeg vet altså ikke. hva kan jeg gjøre?skal jeg gå til henne, fortelle hva jeg føler for henne? jeg tror ikke jeg var flink nok til å uttrykke det når jeg og henne var sammen.jeg gav ikke nok av meg selv i forholdet,det har hun også sagt noe om. jeg vet hun har vært glad i meg, veldig også.har dere jenter her inne noen råd til meg? vi har hatt litt kontakt i det siste,mest på meldinger. jeg må kanskje bare glemme henne,men jeg vil gjerne prøve meg fram. jeg tror jeg elsker henne,det tror jeg er noe jeg har gjort hele tiden. har noen noe å si til meg om dette hadde det vært supert:-) si det som det er,så får du nok svar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå