Gå til innhold

menn som er dårlig på sms

fuerza

Anbefalte innlegg

Jeg fikk forresten svar på sms'en til slutt. Eller, den dagen vi delvis hadde avtalt å finne på noe fikk jeg en "skal vi fremdeles se film i dag eller?"-sms. Så det var koselig :) Men siden det har jeg nesten ikke sms'et med han :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Jeg er ikke særlig glad i å sende sms. Jeg er i grunnen ikke så veldig glad i å snakke på telefon heller. Bortsett fra dersom jeg er interessert i mannen. Da svarer jeg kjapt og er vittig, flørtete og sånt noe.

Hvorfor er det sånn at jeg treffer på de mennene som elsker å sende sms, prate på telefonen og alt det der?

Dere kan få dem. De som kan sende sms helt umotivert og som ikke trenger et spørsmålstegn på slutten av hver sms. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hehe sånn er samboeren min også, utrolig dårlig på sms.

Han svarer på d jeg måtte spørre om, eller om jeg gir en beskjed om noe er d gjerne bare "ok" til svar.

Frustrerende for meg som gjerne kan føre lange samtaler over sms :fnise:

Men sånn er han bare, har innsett at d ikke er noe jeg får gjort noe med gitt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette jeg trengte å lese! Men hos meg er det nesten stikk motsatt. Han jeg skriver med, stiller alltid spm etter det jeg har skrevet, selv om jeg har på en måte skrevet "den siste mld" som det ikke er noe vits i å svare på.

Misforstå meg rett, er jo glad for at han er interessert på en måte. Men da virker jeg jeg noen ganger veldig uinteressert som ikke stiller så mange spm tilbake! Noen ganger bruker jeg en halvtime til en time til å svare, fordi jeg ikke vet hva jeg skal skrive.

Han her er også god på smil og sånt, har bare mine tanker om at han er pro i å skrive til jenter..

Må si at jeg liker å ringe til venner som jeg kjenner godt, ellers bruker jeg sms'r til folk jeg ikke kjenner så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sara_*
Jeg fikk forresten svar på sms'en til slutt. Eller, den dagen vi delvis hadde avtalt å finne på noe fikk jeg en "skal vi fremdeles se film i dag eller?"-sms. Så det var koselig :) Men siden det har jeg nesten ikke sms'et med han :/

I dette tilfellet hvor han ikke svarte når du foreslo dag, så hadde jeg etter en stund sendt en sms: "Tolker ditt manglende svar som at det ikke passer for deg, og gjør en annen avtale for den dagen." Det er ikke meningen du skal sitte der og lure og holde dagen åpen for han uten å vite noe. Ikke tilpass deg hans ubetenksomme oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Haha. I mellomtiden som har gått fra forrige gang jeg svarte i denne tråden, har jeg truffet verdens trefeste sms-mann.

Kanskje det er derfor jeg er så innmari interessert? :tenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. I mellomtiden som har gått fra forrige gang jeg svarte i denne tråden, har jeg truffet verdens trefeste sms-mann.

Kanskje det er derfor jeg er så innmari interessert? :tenke:

Hehe, det kan tenkes, ja. Jeg har en sånn en jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TVA_Oslo

Jeg er en gutt som er medlem i pick up communitiet, og driver me pick up, jeg torr jeg har noen gode råd.

I ett forhold mellom mann og kvinne, har man rammer, kalt på engelsk "the meta frame"

I ett forhold er det en som jakter på prisen, og en som er prisen, den som eier "meta framen" er prisen.

Akkurat nå, jakter du på han, siden du bekjymrer, egoet ditt slår og slår.

Rolig, vis tegn til mindre interesse, og han vill sende deg melding, fordi han merker du msiter interessen( jo såklart virker det slikt, du har ikke sent noe svar, og det er ett tegn på ikke noe interesse)

Vis han at du er prisen, og han må gå inn på dine rammer for å kunne oppnå deg.

Åja har ett lite tricks for å få direkte svar, (om han ikek svarer på meldinger)

Skriv "holy fucking shit" på en melding og sen det til han.

Han vill såklart svare: Hæ?

Og da svarer du : oops oops, sendte feil hva skjer:)

Den som er prisen er den som kontrollere, og den som eier alt av "attraction"

skrev denne guiden for menn, men mange av konseptene kan bruekr av kvinner.

http://www.fastseduction.com/cgi-bin/searc...%3D%26dateto%3D

Enjoy, hope it helps:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Anonym

Er mann ja, og jeg føler det på akkurat samme måte som dere jenter. Kanskje jeg burde vært jente, huh?

Er ei jeg liker veldig godt. Jeg er ikke spesielt glad i å ringe, så det har blitt sms til den store gullmedalje til tider. Jeg er nok feig også, som ikke tar steget videre, og sier at jeg elsker henne over alt på jord. Eller, blir det for drøyt?

Jeg vet at hun ikke kan ha så mye imot jeg, hvis hun ikke er av den typen som ikke tør å si ifra at hun ikke liker meg da. Det inntrykket jeg har av henne forteller ihvertfall noe helt annet. Vi har en ganske bra tone sammen når vi skriver til hverandre, og vi kan skrive til hverandre i flere timer. Natta-meldinger og diverse.

Problemet mitt er at det som regel er jeg som tar initiativet til å sende meldinger. Jeg har sagt det til henne flere ganger at jeg er glad i henne og at hun betyr veldig mye for meg, og at hun er fantastisk og alt det der, får som regel det samme svaret tilbake da.Men hvis hun i det heletatt begynner kan det være flere dager ifra vi skrev til hverandre sist. Forventer jeg for mye? For, jeg liker veldig godt å skrive meldinger. Tar jo ikke lange tida det? Burde jeg ta det som et tegn, eller hvordan skal jeg tolke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at det som regel er jeg som tar initiativet til å sende meldinger. Jeg har sagt det til henne flere ganger at jeg er glad i henne og at hun betyr veldig mye for meg, og at hun er fantastisk og alt det der, får som regel det samme svaret tilbake da.Men hvis hun i det heletatt begynner kan det være flere dager ifra vi skrev til hverandre sist. Forventer jeg for mye? For, jeg liker veldig godt å skrive meldinger. Tar jo ikke lange tida det? Burde jeg ta det som et tegn, eller hvordan skal jeg tolke det?

Jeg var innom der ein gang, sedte meldinger med ein fyr annenhver til hver dag. Vi var så vidt kjent, men det lå no i lufta. Var alltid jeg som tok initiativet, men ein gang jeg tok ein lengre pause, sendte han til meg.

Dette var i grunnen et engangstilfelle da jeg egentlig ikkje er den skrivende typen... Jeg tror jeg like godt kunne vært henne du snakker om ;) Det er ikkje det at jeg ikkje er interessert, men jeg er bare ikkje så storsinna på mobilen ;)

Om du forventer for mye? Du forventer kanskje mer enn du får, men hadde det vært meg, skulle du ikkje bekymre deg ;)

I mitt tilfelle kunne du sendt så mange meldinger du ville i grunnen. Det hadde ikkje brydd meg mye, men jeg hadde bare ikkje vært like aktiv som førstemann tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen tar det tid å skrive meldinger. Jeg liker det selv veldig godt, og skriver veldig fort, men av erfaring er ikke alle like glad i det.

Han jeg har noe på gang med HATER det, men det er bare fordi han er så fryktelig dårlig på å skrive meldinger og bruker lang tid og river seg i håret:P

Men han har sagt det til meg veldig tydelig da, så jeg er klar over det. Han synes det er koselig å få, så lenge han slipper å svare, sier han:P Skjønte tegningen da han skulle lagre navnet mitt og brukte 5 min! Litt søt da:)

Men det er ingen tvil om at han er interessert for det:) Det har han vist på mange andre måter.

Men ble veldig positivt overrasket i går:) Han dro og blir borte i lang tid, så jeg skrev en melding der jeg sa at han ikke trengte å svare, ville bare ønske han en god tur osv, og han svarte tilbake etter en god stund:) Selv med smil! (og han vet ikke engang hvor spørsmåltegnet er, så det var veldig hyggelig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg digger jenter som er flinke til å skrive sms.

Men, det må som regel være spørsmål i smsen for at man skal få svar. Og hvis man spør en jente to spørsmål, så kan man vedde på at man bare får svar på en av de! Da tolker jeg det veldig fort som at "oj, der gikk jeg over streken" og spør helst ikke det samme igjen, og helst ikke i samme kategori engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg snakker for størsteparten av den mannlige befolkningen når jeg uttrykker mitt enorme hat for å gjøre avtaler av noe som helst slag pr sms.

Har vært en del diskusjoner blant kollegaene mine om akkurat denne problematikken som trådstarter illustrerer, og enigheten om at sms er noe møl er ganske bred. Det uttrykkes også at sms føles veldig fjortis. Du vil på ingen måte få en mann til å assosiere et forhold med akkurat det, da er du dømt til store utfordringer og skuffelser.

Personlig er jeg sånn at hvis det er interessant å få til en avtale med meg, så er det tusen ganger bedre om du ringer. Det føles mer personlig og er så utrolig mye hyggeligere å faktisk få høre en stemme som snakker med meg enn å måtte motta slikt sammen med alt mulig annet uviktig pjatt og mas som kommer seilende inn på sms. På en litt satt på spissen måte, så føler man seg litt mer verdifull om man kan bli spurt via tale enn via en melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjenner meg igjen her ja! Har møtt en gutt noen timer fra meg 3 ganger nå, siden i sommer. Har det veldig kjekt sammen når vi er med hverandre,og han sier han liker meg og vi skal treffes igjen. Så går det en stund, og så svarer han ikke mer. Svarer tilogmed kort på msn :/

Blir så frustrert og lei meg, men jeg skjønner han ikke liker verken sms eller msn,og jeg liker ikke å ringe, føler kanskje det blir litt tidelig, har liksom ingenting å ringe å fortelle på en måte..

Snakket med han igår på msn ,etter at han ikke hadde svart meg forrige uke,og jeg lot være å sende for å se om han sendte til meg først, noe han ikke gjorde. på msn svarte han kort , men hyggelig, og jeg vet han holdt på med noe annet imens. Han sa feks at ja, han ville møte meg igjen, og at han gledet seg, og at han ikke ville mase på meg..men maser gjør han ivertfall ikke!

Så sendte jeg godnattmld utpå kvelden, og han svarte ikke.. Vet ikke hva jeg skal gjøre,kommer jo ingen vei sånn det er nå.. Blir så lei meg når det skal være sånn at jeg føler jeg maser og at han ikke bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...