Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 De er så fine! Finnes det en øyenskyge i id som er i bronze farve? Jeg skal utvide samlingen min med lekre farver i brun-bronze-champagne-beige farver. Jeg har til nå bare to øyenskygger cashmere og soul. Kan også tenke meg en som det er litt gull farve i, så på en som heter noe med gold, men den var så veldig mye gull litt for mye, finnes det andre alternativer? Tips mottas med takk. Hva er deres favoritter?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 True gold er gullfarget med litt glitter i og hottie om de fortsatt har den i butikkene er brun med glitter, så kalt "glimmere". Begge er fra id
Hilde Christina Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Radiant Rebecca er bronsefarget Jeg er überfan av Queen Tiffany, True Gold og Sex Kitten. Queen tiffany fordi den er brunaktig med anelse lilla avhengig av lys, True Gold fordi den er helt gullfarget og Sex Kitten fordi den er mørk brun med veldig fint shimmer/glitter. Liker også Drama som er grå/sølvfarget og Azure som logisk nok er asurfarget. Generelt veldig fornøyd med IDs øyenskygger.
LukaFrost Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har inntrykk av at de fleste har skimmer i seg. Finnes det noen matte fra id?
mari4ever Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har inntrykk av at de fleste har skimmer i seg. Finnes det noen matte fra id? ja...de fleste har ekstremt med skimmer i seg.litt for mye for min smak
laperla Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 (endret) Bruker bare ID øyeskygger og linere om dagen. Sitter som støpt, og har mange fine farger til mine blå øyne. Har vel bare brune nyanser når jeg tenker meg om. Er en fin oversikt her over øyeskyggene. Har Faux mink, You can never be too rich brown, Java, Sexkitten samt kit'en Wearable brown. Her er en oversikt over eyelinerne jeg også bruker som både øyeskygge og liner. Har Fashionista, Cofeebean og Bark. Det som er så fint med de oversiktene jeg har linka til er at det står hva for en farge den har f.eks. om den heldekkende, eller en om den har shimmer, og f.eks. dark wine brown. Pluss bilde så klart. Ble mye men, håper det var noe til hjelp... Endret 17. desember 2008 av laperla
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 åå savner DAWN et eller annet av ID. noen som vet hvilken farge som er lik?
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #9 Skrevet 19. desember 2008 Tenkte på en ting. Disse øyenskyggene går vel ut av dato, så da er del vel ingen vits i å ha så mange av de? vet ikke, hva synes dere?
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2008 #10 Skrevet 19. desember 2008 Mineralpudder går aldri ut på dato så lenge du holder de tørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå