Gjest Trulselinemor Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 Jeg har lyst til å lage meg min egen hjemme side. Er det noen gode tips fra de enestående menneskene på KG?
Gjest Lea Skrevet 20. juni 2003 #2 Skrevet 20. juni 2003 Alt kommer an på hva du har og ikke har . Følger det hjemmesideplass med internettabonementet ditt? Har du programmer på PC-en som kan brukes? F.eks Front Page?
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. juni 2003 #3 Skrevet 20. juni 2003 Nei ikke så vidt jeg vet. Bør kanskje sjekke opp litt.
Kid-a Skrevet 20. juni 2003 #4 Skrevet 20. juni 2003 Ikke skriv hjemme side, men hjemmeside, på hjemmesiden din. Ikke bruk frontpage, men ekte html (evt dreamviewer). Kid
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. juni 2003 #5 Skrevet 20. juni 2003 Takk for tipset. Jeg er litt for glad i mellomromstasten.
Gjest Lea Skrevet 20. juni 2003 #6 Skrevet 20. juni 2003 Ikke skriv hjemme side, men hjemmeside, på hjemmesiden din. Ikke bruk frontpage, men ekte html (evt dreamviewer). Kid Hvis man er helt fersk, så er det kanskje litt dyrt å investere i Dreamweaver. Mange sitter med FrontPage på PC-en og programmet kan fint brukes om man ikke kan html.
Gjest Trulselinemor Skrevet 20. juni 2003 #7 Skrevet 20. juni 2003 Takk Lea. Jeg vil ikke bruke masse penger på noe jeg ikke vet om jeg får til. Har ikke sjekke det jeg skal sjekke. Må få hjelp av samboeren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå