Gjest Huldali Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Jeg har lyst til å invitere noen venninner på en kveld med et større innhold enn kun film og mat. Jeg har tenkt på homparty, men finner ikke noe som virker så spennende. Dilodoparty er uaktuelt, mary kay har jeg vært på og det var kjedelig, klær og intriør virker heller ikke spennende syns jeg. Noen andre forslag? Ingen har barn, vi er alle i 20 årene. Jeg har også tenkt på muligheten for å leie inn en foredragsholder, noen som vet hvor mye dette koster? Og kan anbefale en billig og artig foredragsholder? Håper noen har noen gode forslag til meg
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Jeg har lyst til å invitere noen venninner på en kveld med et større innhold enn kun film og mat. Jeg har tenkt på homparty, men finner ikke noe som virker så spennende. Dilodoparty er uaktuelt, mary kay har jeg vært på og det var kjedelig, klær og intriør virker heller ikke spennende syns jeg. Noen andre forslag? Ingen har barn, vi er alle i 20 årene. Jeg har også tenkt på muligheten for å leie inn en foredragsholder, noen som vet hvor mye dette koster? Og kan anbefale en billig og artig foredragsholder? Håper noen har noen gode forslag til meg Lei en stripper,blir sikkert en hit.
Jade Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Vet ikke om og hvor man kan leie inn en sånn foredrager, men synes et sminkekurs høres gøy ut?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Det kommer litt an på typen mennesker, men jeg har veldig gode erfaringer med førstehjelpskurs med instruktør fra Røde Kors eller luftambulansen. Lærerikt, nyttig, og ikke minst kan det bli en veldig morsom kveld. Hvem skulle tro at det å lære hjerte/lungeredning kunne være så latterfremkallende? En annen "temakveld" jeg har hatt med venninnene mine, var et selvforsvarskurs for kvinner. Lærerikt, og veldig mye latter der også.
MonicaØH Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Ha et skikkelig fjortis-pysjamas-party. Kjøp inn cd'er med fjortis-musikk, masse snop, løp rundt i pysjamas'er, smink hverandre, ta ansiktsmaske, se på skrekkfilmer og sitt alle under teppe under filmen. Gå tilbake til fjortenårsalderen og kos dere!
Gjest Huldali Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Det kommer litt an på typen mennesker, men jeg har veldig gode erfaringer med førstehjelpskurs med instruktør fra Røde Kors eller luftambulansen. Lærerikt, nyttig, og ikke minst kan det bli en veldig morsom kveld. Hvem skulle tro at det å lære hjerte/lungeredning kunne være så latterfremkallende? En annen "temakveld" jeg har hatt med venninnene mine, var et selvforsvarskurs for kvinner. Lærerikt, og veldig mye latter der også. Takk for svar alle sammen Selvforsvarskurs høres ut som en god idè! vet du hvem jeg kan kontakte for å holde et selvforsvarskurs? Rødekors høres også spennende ut, skal høre med dem også. Jeg var på et Mary Kay party og syns det var utrolig kjedelig. Masse snakk fra "mary kay- dama" også ble vi sittende fast rundt bordet og kunne hverken spise eller drikke pga sminken. Vi holdt på i flere timer... Nei, det er nok ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå