Sari Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Noen som har Sara servise fra Kremmerhuset eller Ikeas 365+ og kan si noe om kvaliteten? (har noen fra Ikea nå og de ble fort stygge)
Gjest itla Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Vi har 365+ og er veldig godt fornøyd med det, særlig med tanke på prisen. Har hatt det i 4,5 år omtrent, og det er i bruk hver dag. 365+ er i porselen, ikke stentøy, og holder seg derfor bedre enn det meste de ellers selger på Ikea - det får ikke riper og sprekker på samme måte. Det var faktisk det viktigste kriteriet for vår del da vi valgte servise (og ikke hadde tusenvis av kroner å bruke på det). Vi kjøpte den gangen to pakker med 6 av hver av middagstallerkener, asjetter og dype skåler. Senere har vi supplert med suppetallerkener og tekopper.
Sari Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2008 Takk for svar. Har tenkt litt og funnet ut at jeg liker Ikeas best, jeg vil ha noe helt enkelt. (men om jeg kommer meg til Ikea før jul er en annen sak, det er vel rene galehuset der i disse dager )
Puserjenta Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Takk for svar. Har tenkt litt og funnet ut at jeg liker Ikeas best, jeg vil ha noe helt enkelt. (men om jeg kommer meg til Ikea før jul er en annen sak, det er vel rene galehuset der i disse dager ) På IKEA Slependen igår var det sååå stille og rolig. Alle andre er på sentrene og kjøper julegaver.
loffen Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Vi har også 365+ og er veldig fornøyd med det!
Drua Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har bare koppene og suppeskålene fra 365+,men jeg er veldig fornøyd og skal kjøpe mer av den serien etterhvert. Enkelt og greit, og holder seg veldig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå