-majse- Skrevet 16. desember 2008 #1 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg er så lei av de mennene jeg treffer som tilsynelatende kun er ute etter å leke med følelsene mine.. Hva er vitsen med å be om telefonnummer fra en man treffer på byen, sende melding og spørre om å møtes igjen, men ikke følge opp? Eller en jeg datet som bare forsvant fra overflaten, men dukker så plutselig opp noen måneder senere med masse unnskyldninger og ber om en ny sjanse. Jeg kjenner følelsene dukker opp igjen og sier ok - la oss treffes, så forsvinner han bare igjen..? Jeg forstår ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvis det er noen trøst er mange jenter ikke noe bedre. De svarer ikke o.l. Mao er ikke noe lettere å være mann. Skulle vært en måte slik at de bra mennene kunne treffe de bra jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-majse- Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvis det er noen trøst er mange jenter ikke noe bedre. De svarer ikke o.l. Mao er ikke noe lettere å være mann. Skulle vært en måte slik at de bra mennene kunne treffe de bra jentene. Er helt sikker på at det er mange jenter som gjør akkurat det samme, ja. Men uansett kjønn så forstår jeg ikke hvorfor noen later som de er interessert og gir falske forhåpninger når de ikke mener noe med det.. Skulle vært et eget møtested for bra folk, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #4 Del Skrevet 16. desember 2008 Gi aldri folk en ny sjangse hvis de har forspilt den første. Av og til er ikke mennesker klar følelsesmessig, de kan si noe, og vil gjerne følge opp men så klarer de det ikke fordi de har andre ting i livet som blocker. ... de er ikke nøvendigvis stygge for det..de er kanskje i en rotløs periode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_petra_* Skrevet 16. desember 2008 #5 Del Skrevet 16. desember 2008 Skulle vært en måte slik at de bra mennene kunne treffe de bra jentene. Det har jeg også tenkt - mange ganger. Tenk å møtt en mann som virkelig mente det han sa, til en forandring. Jeg lar meg heller ikke sette på reservebenken lenger. Det er hvertfall et skritt i riktig retning. Så hev hodet, gå ut i verden og si til deg selv at "jeg fortjener noen som behandler meg bra." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå