Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Leiter etter et pent skinnskjørt, gjerne kort og litt figurnært, på nettet, men finner ingen butikker. Noen som har tips...foruten disse sex-shop'ene...jeg vil nemlig at det skal kunne brukes utenfor husets vegger også!!
Gjest Butikken Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Ta en tur på kjøpesenteret der du bor. Vera moda har to versjoner skjørt. Et knelangt, og et kortkort i sort skinn. Dersom du vil kjøre på nett finner du skinnskjørtene til only på www.only.no. Utenom det har Cubus et knelangt sort skinnskjørt. Kapahl og Lindex har knelange skjørt i fake sort skinn
Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 21. desember 2008 #3 Skrevet 21. desember 2008 jeg er ute etter det samme men folk har jo nærmest blitt advart mot å handle på nelly.com i en annen tråd her, pga byttetrøbbel. Og da jeg prøvde å registrere meg på only.no kom jeg rett inn på et dansk registreringssystem. Synes only.no var veldig rotete lagt opp. Noen andre som har erfaringer med dette?? Noen som har kjennskap til ebay forresten? Blir det veldig dyrt hvis man kjøper fra f.eks. USA? Så bare at det var masse skinnskjørt der, brukte og nye.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har kjøpt på nelly.com uten problemer, flere skinnskjørt der.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Prøv ebay.com Jeg fant forresten det kuleste "blyant" skinnskjørtet på Fretex, jernbanetorget for slikk og ingenting! Ellers fant jeg et kort skjørt på H&M for et par år siden.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 bestilte på nelly.com nylig,rask levering,plutselig lå det i postkassa og det satt som et skudd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå