Gå til innhold

Hjelp: kva skjer med venninna mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Eg berre lurer på om dokk kan hjelpe meg litt...

Har ei venninne som den siste tida har vore mykkje vekke frå skulen fordi ho har vore sjuk (det er i alle fall det ho seier sjølv)...ho kjem nokre dager, men det er lenge sida ho har vore på skulen kvar dag i ei heil veke. Og nokre gonger kjem ho berre i dei siste timane, og seier ho var dårlig på morningen. Hun var verkeleg ikkje sånn før, så eg skjønar ikkje kva som kan ha skjedd! Eg har har spurt ho om det har skjedd noke spesielt, men ho svarar ikkje (melding).

Så no lurer eg på kva eg skal gjere...? Dersom ho fremleis ikkje har svara på medlinga mi innen eg (forhåpentligvis) ser henne på skulen på torsdag (eg har fri i morra, så då ser eg henne ikkje likevel), skal eg då spørje henne ansikt til ansikt om det er noke? Eg tviler nemleg på om ho er ordentlig sjuk, for dei dagane ho har vore på skulen har ho virka heilt frisk. Men det kan jo sjølvsagt hende at eg tar fullstendig feil også og at hun faktisk berre ar ei langvarig forkjølelse/influensa. Eg er redd ho skal synes eg er for masete...eg vil ikkje skremme ho vekk heller...Eg skulle berre ønskje at ho kunne fortelje meg kva som skjer...

(me går begge i 3.klasse, dersom det har noke å sei)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun sliter med noe hun ikke ønsker å fortelle til deg, og derfor bør du kanskje vente til hun ønsker å fortelle det til deg selv. Det er mye man kan slite med, uten at det behøver å være forkjølelse ol.

Skrevet
Kanskje hun sliter med noe hun ikke ønsker å fortelle til deg, og derfor bør du kanskje vente til hun ønsker å fortelle det til deg selv. Det er mye man kan slite med, uten at det behøver å være forkjølelse ol.

Det tenkte jeg og. Slet mye med depresjon og angst på vgs og var derfor mye borte. Og dette var ikke noe jeg ville fortelle alle og enhver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...