Jesica Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Hei, viste ikke helt hvor jeg skulle skrive inn dette men skriver her Jeg har forandra meg helt.. var helt rolig før snakka nesten aldri men det gikk ikke så bra jeg hadde mista alle venna mine nesten så jeg forandra meg helt.. nå er jeg mye mer pratsom morsom og snakker mye og mindre sjenert.. jeg dummer meg mye ut men driter liksom i det nå og har fått MANGE flere venner ... men problemet er at dt er noen som ser så dumt på meg når jeg prater men andre å har det morsomt.. hva er problemet dems? er jeg dum elr er de misunnelig på meg elr hva...... jeg prøver å ingorere dem men selvtilitten min faller ned på 0 igjen når jeg ser dem.. :S
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Hei, viste ikke helt hvor jeg skulle skrive inn dette men skriver her Jeg har forandra meg helt.. var helt rolig før snakka nesten aldri men det gikk ikke så bra jeg hadde mista alle venna mine nesten så jeg forandra meg helt.. nå er jeg mye mer pratsom morsom og snakker mye og mindre sjenert.. jeg dummer meg mye ut men driter liksom i det nå og har fått MANGE flere venner ... men problemet er at dt er noen som ser så dumt på meg når jeg prater men andre å har det morsomt.. hva er problemet dems? er jeg dum elr er de misunnelig på meg elr hva...... jeg prøver å ingorere dem men selvtilitten min faller ned på 0 igjen når jeg ser dem.. :S Prater du like dårlig som du skriver,da sliter du
Jesica Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2008 Prater du like dårlig som du skriver,da sliter du neei jeg snakker jo helt vanlig som de andre ;S
Phobos Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Hjelper å ikke ta seg selv så høytidlig, som du har jobbet med allerede. Hvis enkelte ser rart på deg, kan du jo spørre dem om noe er galt. Og heller ta som utgangspunkt at det er noe som "feiler" dem, istedenfor degselv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå