Gjest Gjest_Tuppa_* Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Når jeg prøver å logge meg inn får jeg denne meldingen: Windows Live ID is unavailable from this site for one of the following reasons: osv. Noen fler som har samme problemet?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Litt sent svar, men... Har funket her i hele dag!
Gjest TS Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Kommer fortsatt ikke inn... Betyr det at det er PC-en min, internettilgangen min eller hva? Har ikke peiling...
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 MSN driver og tuller med meg, og har gjort det lenge (og for dere nerder: jeg har også lagt inn XP på ny i mellomtida, å da er det vel neppe min pc). MSN sier jeg har mail, når jeg ikke har det. MSN sier IKKE at jeg har ny mail, når jeg har det. Men jeg har ikke opplevd å ikke komme inn. Hatt det sånn i 4-5 uker, og det er det flere som sier også. Enkelt knep: Om du bruker Internet Explorer (det som følger med pcen), last ned Firefox eller Opera. Fungerer det der, så er det noe tull som har kommet på din pc (spesifikt i IE, har du lagt inn noe toolbar eller noe?). Og da kan du bruke FF eller Opera. Bare ikke legg inn noe "lurt" noe der! MEN, det skal mye knoting til for å få MSN til å sjekke mailen via FF eller Opera. Så da må du selv gå og se, om du bruker MSN, så vil du altså ikke få noen beskjed om mail. Vet ikke om Outlook Express eller Thunderbird (FFs mailprogram) kan brukes til hotmail-adresse, isåfall er jo det et alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå