Gjest annepålandet Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Hei igjen!!! Glemte det jeg egentlig skulle spørre om.... Distrè nei..... Tips til en bra eggløsningkalender på nett?? Altså som regner ut når man har eggløsning!! Takknemmelig for alle svar
pleiepike Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Hei igjen!!! Glemte det jeg egentlig skulle spørre om.... Distrè nei..... Tips til en bra eggløsningkalender på nett?? Altså som regner ut når man har eggløsning!! Takknemmelig for alle svar www.babyverden.no har noen...
Nathalia Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Vet at du finner en på babyverden.no i hvertfall
Gjest annepålandet Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Vet at du finner en på babyverden.no i hvertfall Da skal jeg gå inn der å sjekke :-) Tusen takk
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Denne er kjempebra: http://www.hormonalforecaster.com/
Gjest Gjest_jenny_* Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 google på eggløsningskalkulator så kommer det opp masse!!! Hei igjen!!! Glemte det jeg egentlig skulle spørre om.... Distrè nei..... Tips til en bra eggløsningkalender på nett?? Altså som regner ut når man har eggløsning!! Takknemmelig for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå