Gå til innhold

Håroppsett

Gjest Gjest_Mari_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Jeg har langt hår og må begynne å tenke på hvordan jeg vil ha håret på den store dagen. Noen her som har bestemt seg og som kanskje har et bilde de kan linke til? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ikke noe bilde, men kan forklare for deg...

Mammas bestevenninne er frisør, og hun skal sette opp håret mitt på den store dagen.

Jeg har langt, sjokoladebrunt hår, med en skrålugg.

Hun skal lage korketrekker krøller i hele håret, og sette det opp løst med noen fine hårnåler.

Vil ha en litt naturlig look, så ikke altfor mye spray og sånn, men nok til at krøllene holder seg fine hele dagen.

Vil heller ikke ha en stram oppsetning, så løst og ledig kommer krøllene til å henge...

Luggen skal hun ikke gjøre så mye med.. bruke rettetang så den ligger fint sikkert....

Skal ha slør også, og det fester hun vel bare innimellom krøllene tror jeg...

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet
Jeg har dessverre ikke noe bilde, men kan forklare for deg...

Mammas bestevenninne er frisør, og hun skal sette opp håret mitt på den store dagen.

Jeg har langt, sjokoladebrunt hår, med en skrålugg.

Hun skal lage korketrekker krøller i hele håret, og sette det opp løst med noen fine hårnåler.

Vil ha en litt naturlig look, så ikke altfor mye spray og sånn, men nok til at krøllene holder seg fine hele dagen.

Vil heller ikke ha en stram oppsetning, så løst og ledig kommer krøllene til å henge...

Luggen skal hun ikke gjøre så mye med.. bruke rettetang så den ligger fint sikkert....

Skal ha slør også, og det fester hun vel bare innimellom krøllene tror jeg...

Å det hørtes flott ut!! Noe sånt kunne jeg tenkt meg. Tror ikke jeg blir noe fin med et stramt oppsett

Skrevet

jeg skal ha omtrent samme som den som svarte først :)

skal lage masse korketrekkere som henger løst, mens noe blir festet opp med nåler :)

Gjest Gjest_fisken_*
Skrevet

Jeg kommer til å ha hele håret oppsatt når den dagen at jeg skal gifte meg kommer, men jeg går nesten aldri med håret løst til vanlig.

Har sett litt på nettet tidligere før jeg skulle være gjest i bryllup for å få ideer til hvordan jeg kunne gå på håret da, og det ligger mange sider med forskjellige håroppsett hvis man bare søker litt. Tror ene heter haircomesthebride.com eller noe sånt (burde jo selfølgelig ha sjekket om det var rikting, menmen... :gjeiper: )

Skrevet (endret)

Jeg skal ha håret oppsatt, men ikke for stramt, det må henge litt nedover, ellers føler jeg meg helt naken. :)

Oppi der skal jeg også få plass til en tiara og et slør som skal sitte ganske høyt oppe på hodet.

Mine venninner skal hjelpe meg med dette på selve bryllupsdagen, og jeg har samlet opp en del utklipp/bilder, pluss fått tak i noe løshår hvis det trengs (skulle gjerne hatt en litt fyldigere manke, sukk). Aner ikke hvordan det kommer til å bli, men er ikke så forferdelig nøye av meg. Heldigvis har vi en sen vielse, så det er tid til litt prøving og feiling...

Edt: prøver å legge inn bilde jeg også... sånn ser jeg for meg (og da blir håret mindre viktig, for det skjules av et slør med ganske stort volum):

http://www.updoprincess.com/images/bridal-...ach-bouquet.jpg

IIIk, hvorfor ble bildet så stort???? Hvordan får andre redusert bildene de legger ut? Hmmmmm

img-tagger fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet (endret)

Hei!

Her ser du hvordan jeg tenker på å ha håret mitt:

Tror jeg har bestemt meg for ikke å ha tiara, så da synes jeg det er utrolig fint med en slik brosje-lignende sak, bare for å ha litt pynt i håret i alle fall! Vet jo selvfølgelig ikke om det vil passe på meg, men vi får prøve og feile litt, venninnen min og jeg.

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet
Noe sånt som dette har jeg lyst på. Tror jeg skal ha hårbøyle med perler i stedet for den brosjesaken.
Skrevet

Jeg har bilder, men på min egen pc, hvordan kan jeg vise dere da? Tok en titt på photobucket, men der må man vel kunne logge inn?

Skrevet (endret)

hei

Jeg har lyst på noe i denne stilen tror jeg, litt usikker for skal ha slør med tiara. Men kjolen har en spesiell rygg som jeg vil skal synes. Jeg har langt mørkt blondt hår med en del krøller.

post-20144-1229872868_thumb.jpg

Her er en link med ekstremt mange hårtips :)

http://www.projectwedding.com/photo/browse?tag=hair

Endret av Bluespirit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...