Gå til innhold

Jenter:

Fremhevede innlegg

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Nei, takk.

Er fornøyd med vaginaen ja. Dette er tydeligvis ukjent terreng for deg, men en vagina består av mer enn et hull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, faktisk.. Det virker så greit:) Og de får så lett orgasme!

Skrevet

Næsj, misunnelig... Nei, jeg er veldig fornøyd med å være kvinne. Men jeg tror nok det hadde vært gøy å hatt en penis sånn for en dag. Fått prøvd det liksom. Og sett om det nå er sånn stas... :ler:

Skrevet
Hva når man ikke har noe problemer på by'n, men problemene oppstår "plutselig" når man står der naken sammen med jenta? Da er det nok penisen det står på, tror du ikke?

Tror du en person som har en slik tankegang som siterte gjest nedenfor, har en utstråling som drar damer?

Det er ikke noe å være misunnelig på i det hele tatt. Da møter dere bare enkelte kvinner som bedømmer den opp og ned i mente. De ser på deg som en kroppsdel i stedet for en mann. Det er denne kroppsdelen som definerer hvor mye mann man er. Den kan være for stor, for liten, for tynn, for tykk, for skjev, for stort hode, for lite hode, for stygg, den er for slapp eller for kjapp. Eller dersom det er flere av disse forferdelige skavankene nevnt over, er det bare å mure seg inne og gi pokker i å sjekke opp.

Dette er forøvrig en avsporing av hva TS spurte om, men svarer uansett.

Min erfaring er at noen gutter tror at penisen er alt som har betyding når det gjelder sex. Sex fungerer som en eksamen hvor de skal få karakter på hvor vellykkede de er som menn. Hva er så i fokus under sex? - jo penis. Penisens størrelse, hvor lenge han holder osv. er svaret på hvorfor sex er bra eller dårlig.

At man må være to for å ha god eller dårlig sex er ikke i tankene. Nei, det er penis som avgjør dette. At tunge og fingre kan brukes uavhengig av penisens strørrelse er visst heller ikke så viktig, for det er jo penis som skal gjøre jobben.

Når det gjelder ditt spørsmål, vil jeg si det er sjelden man avviser en mann når man står der naken. Det har gjerne oppstått en tiltrekning og en viss fysisk kontakt før man kommer så langt. I de fleste tilfeller avskriver man ikke personen før etter man har hatt sex.

Typisk for de overnevnte guttene er å hele tiden spørre om det er godt, kjenner du den, er det vondt, er den for stor. For dem handler det om å få bekreftelse på at den ikke er for liten, eller hvor stor den er. Ut og inn. Ikke noe mer. Når jeg ikke vil ha sex med denne personen igjen, handler det ikke om penisen, men om dens eier.

Jeg har hatt både god og dårlig sex med gutter som ikke vil møte meg igjen. Der sexen har vært bra, og de ikke vil møtes igjen, handler det om at de ikke liker meg som person.

Men jeg gir da ikke opp flørting og sier at grunnen til at noen gutter ikke liker meg er fordi jeg har en stygg tiss, og at alle gutter vurderer med utifra kjønnsleppene mine. Det er da fult forståelig at ikke alle liker meg som person.

Så dere gutter som tror dere blir dumpa kun på grunn av penis, det er ikke alle jenter som er like opptatt av penisen deres. Men det er så klart letter å være bitter og skylde på penis som dere ikke kan forandre, enn å prøve å være positive og gi jenter dere treffer en sjanse til å motbevise de fordommene dere har bestemt at alle jenter har.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
Å, hvordan da? Kvinner må vel ofte stimuleres litt lenger, men det er vel heller en av fordelene, at man kan holde på lenger. mi erfaring er også at kvinner oftere får sterkere orgasmer, og multiorgasmer.

Jeg synes pikk ser ut som en morsom dings å ha, forsåvidt, men hvis jeg kunne velge ville jeg nok fortsatt å ha fitte.

Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at jenter ofte sliter med orgasme. Det er vel kun omtrent 30% som får vaginal orgasme (eller mindre?), og mange har problemer med klitorisorgasme i tillegg. Det virker rett og slett enklere å være gutt, spør du meg. Og det er nok fordi jeg er en av de som aldri har fått orgasme med partner. Mens kjæresten min kommer hver eneste gang. Men selvfølgelig; hvis du er en jente som kommer lett, forstår jeg godt synspunktet ditt. Da har jo du fordeler som multiorgasmer. Det kan jeg bare se langt etter.

Hvem som får sterkest orgasme kan man jo ikke vite om man har vært begge kjønn, da ;)

Skrevet
Tja, det er nok ganske individuelt. ;) Selv har jeg fitte, og har aldri hatt problemer med å få orgasme.

Prosentmessig tror jeg nok guttene leder, altså :)

Skrevet

Beklager, men nå høres du veldig uvitende ut.

"(...) eller er dere fornøyd med hullet deres?"

- Kvinnens underliv innebærer mer enn et hull, skal jeg si deg. Selve "hullet" oppnår tilfredsstillelse ved penetrering pga. nervetråder i skjedeveggen som stimuleres. Men g-punktet er igjen en helt annen form for stimulering, hvor orgasmen er så og si på sitt høyeste nivå. Kombineres dette i tillegg med stimulering av klitoris (som forøvrig er utenfor "hullet"), så snakker vi om multiorgasmer.

Med andre ord; Nei, jeg misunner ikke mannens penis.

Skrevet

Det er vel ikkje nett penisen som gjer at eg gjerne skulle vore mann, men generelt sett skulle eg gjerne ha vore mann, eg synest det er upraktisk å vere kvinne. Nei forresten, var eg mann og heterofil var eg nøydd til å ha med kvinner å gjere. Eg tek det attende, det er greit som det er, men altså litt upraktisk.

Skrevet

Gutter nyter det nesten uansett hva som blir gjort med dem.

Med jenter er det verre. Virker ellers å være mann, de er så enkle!

Skrevet
Gutter nyter det nesten uansett hva som blir gjort med dem.

Med jenter er det verre. Virker ellers å være mann, de er så enkle!

Ærlig talt... det er ikke såååå mange kvinner som kan behandle en penis...

Skrevet

Hehe, det tviler jeg ikke på.

Men virker greiere å tilfredstille en mann enn ei dame..

Skrevet
Beklager, men nå høres du veldig uvitende ut.

"(...) eller er dere fornøyd med hullet deres?"

- Kvinnens underliv innebærer mer enn et hull, skal jeg si deg. Selve "hullet" oppnår tilfredsstillelse ved penetrering pga. nervetråder i skjedeveggen som stimuleres. Men g-punktet er igjen en helt annen form for stimulering, hvor orgasmen er så og si på sitt høyeste nivå. Kombineres dette i tillegg med stimulering av klitoris (som forøvrig er utenfor "hullet"), så snakker vi om multiorgasmer.

Med andre ord; Nei, jeg misunner ikke mannens penis.

Helt enig med deg ovenfor : ) Er jente : ) Ville ikke byttet ut mine kvinnelige orgasmer ( multi-orgasmer / serie-orgasmer -pluss vaginale orgasmer ) SMILE !

Eneste jeg misunner menn - er at de kan få barn uten å føde ...det er jo bare skremmende vondt ..... Akkurat på det området - der er menn heldige ...de slipper unna mye lidelser ....om man ikke tar KS da , privatklinikk : )

Men på den annen side - jeg ville heller blitt mor selv .

Enn far : ) Om jeg kunne velge . Tenker meg det er spennende å gå gravid og at en får nærmere forhold til barnet -siden en tross alt både føder og ammer det .

Nei - vi jenter får egentlig i både pose og sekk ...når jeg tenker meg om : ) Det er spennende å være jente syns jeg .

Å jentene bestemmer og styrer mye - kontra guttene ....

Skrevet

Det er utrolig mye vakkert med kvinnen som jeg må innrømme (online) at jeg av og til blir litt misunnelig på, lukten, formene, venusberget, hoftene, puppene, etc, men når jeg tenker på hvor utrolig deilig det er å bare dra ned zippern og stikke fram slangen og vanne blomster og hushjørner, da er det ikke snakk om å misunne vagina.

Ellers handlet freuds penismisunnelse om andre ting enn dere lister opp her.

Gjest gjest kvinne
Skrevet
Det er utrolig mye vakkert med kvinnen som jeg må innrømme (online) at jeg av og til blir litt misunnelig på, lukten, formene, venusberget, hoftene, puppene, etc, men når jeg tenker på hvor utrolig deilig det er å bare dra ned zippern og stikke fram slangen og vanne blomster og hushjørner, da er det ikke snakk om å misunne vagina.

Ellers handlet freuds penismisunnelse om andre ting enn dere lister opp her.

Flott at du trives med å være mann ! Slike menn vil jenter ha : )

Men - hva handlet freuds penismisunnelsesteorier om ? Jeg aner faktisk ikke .Har aldri lest om det må jeg innrømme .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...