Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #21 Skrevet 16. desember 2008 Slik bedømming er da ikke akkurat spesielt for menn, selv om det handler om andre kroppsdeler for kvinner. Om man ser her inne er det da vitterlig ganske spesielt for menn med alle disse penistrådene. Kvinnekroppen er ikke blitt diskutert i samme kritiske ånd som disse.
cat1989 Skrevet 16. desember 2008 #22 Skrevet 16. desember 2008 Om man ser her inne er det da vitterlig ganske spesielt for menn med alle disse penistrådene. Kvinnekroppen er ikke blitt diskutert i samme kritiske ånd som disse. Kanskje vi skal være takknemlige.
Leo Skrevet 16. desember 2008 #23 Skrevet 16. desember 2008 Kanskje vi skal være takknemlige. Evt. ta med i betraktningen at på dette forumet er de fleste innleggene skrevet av kvinner... For øvrig kunne jeg av og til ha tenkt meg å være mann, men akkurat penisen har jeg aldri misunt noen. Synes den virker som en litt upraktisk innretning egentlig!
Vera Vinge Skrevet 16. desember 2008 #24 Skrevet 16. desember 2008 Om man ser her inne er det da vitterlig ganske spesielt for menn med alle disse penistrådene. Kvinnekroppen er ikke blitt diskutert i samme kritiske ånd som disse. Eh, siden jeg antar at majoriteten her er både kvinner og heterofile, er det vel ikke så interessant å diskutere hva som utgjør en bra vagina eller fine pupper.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #25 Skrevet 16. desember 2008 Eh, siden jeg antar at majoriteten her er både kvinner og heterofile, er det vel ikke så interessant å diskutere hva som utgjør en bra vagina eller fine pupper. Allikevel finner man sjelden heftige diskusjoner angående vaginaer og fine pupper på mannlige forum....
cat1989 Skrevet 16. desember 2008 #26 Skrevet 16. desember 2008 Allikevel finner man sjelden heftige diskusjoner angående vaginaer og fine pupper på mannlige forum.... Neivel. Kanskje menn bare snakker om sånne ting "offline"? Ikke vet jeg.
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 16. desember 2008 #27 Skrevet 16. desember 2008 Skulle gjerne hatt en penis jeg for jeg lurer på hvordan det er å runke Tror også at menn blir fortere og oftere kåte en oss damene, så da hadde jeg sikkert runket hele dagen Jeg og flere kvinner har problemer med orgasme og det problemet har ikke menn i like stor grad. Er fornøyd med "hullet" mitt men har lyst til å runke penis
Gjest Gjest_Gunnar_* Skrevet 16. desember 2008 #28 Skrevet 16. desember 2008 Nei, jeg er ikke misunnelig. Nei vel, du får kose deg med mensen og barnefødsler, da. Hadde du hatt pikk, hadde du sluppet unna det. Flere fordeler med å ha pikk, vet du.
Gjest *Mim* Skrevet 16. desember 2008 #29 Skrevet 16. desember 2008 Jeg er absolutt fornøyd med å være kvinne, inkludert føding og alt. Ikke særlig misunnlig på penis, altså. Sorry, Freud.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #30 Skrevet 16. desember 2008 Hvem er det som egentlig bringer størrelsen på banen og kverner opp igjen og opp igjen på samme guffen? Gutter og menn. Slutt å herp hver eneste tråd om pikk med det samme gnålet for svarte svingende!
Fluffie Skrevet 17. desember 2008 #31 Skrevet 17. desember 2008 Jeg liker meg best som dame, jeg. Tror ikke jeg ville kledd aa vaere mann.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #32 Skrevet 17. desember 2008 Je skulle ønske je hadde pikk alle de gangene je er i skauen/på jakt osv. og må tisse, må væra lettvindt å sleppe og dra ner buksene og blotte hele stasen, hehe
Gjest amu Skrevet 17. desember 2008 #34 Skrevet 17. desember 2008 Har aldri følt et snev av misunnelse, er tilfreds med "hullet" mitt jeg. Det er ikke noe å være misunnelig på i det hele tatt. Da møter dere bare enkelte kvinner som bedømmer den opp og ned i mente. De ser på deg som en kroppsdel i stedet for en mann. Det er denne kroppsdelen som definerer hvor mye mann man er. Den kan være for stor, for liten, for tynn, for tykk, for skjev, for stort hode, for lite hode, for stygg, den er for slapp eller for kjapp. Eller dersom det er flere av disse forferdelige skavankene nevnt over, er det bare å mure seg inne og gi pokker i å sjekke opp. Lite respons på sjekking har forøvrig mer å gjøre med penisens eier, enn penisen i seg selv.
Aisa Skrevet 21. desember 2008 #35 Skrevet 21. desember 2008 Ja er faktisk det. Håper jeg blir mann i mitt neste liv
Gjest Kvinnekvinne Skrevet 21. desember 2008 #36 Skrevet 21. desember 2008 Nope, nei, niks. Elsker min feminitet =)
Ethereal Skrevet 21. desember 2008 #37 Skrevet 21. desember 2008 Haha! Nei, jeg er forøyd sånn som jeg har det jeg!
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #38 Skrevet 21. desember 2008 Har aldri følt et snev av misunnelse, er tilfreds med "hullet" mitt jeg. Lite respons på sjekking har forøvrig mer å gjøre med penisens eier, enn penisen i seg selv. Hva når man ikke har noe problemer på by'n, men problemene oppstår "plutselig" når man står der naken sammen med jenta? Da er det nok penisen det står på, tror du ikke?
Gjest Glør Skrevet 21. desember 2008 #39 Skrevet 21. desember 2008 Mye lettere å få orgasme? Å, hvordan da? Kvinner må vel ofte stimuleres litt lenger, men det er vel heller en av fordelene, at man kan holde på lenger. mi erfaring er også at kvinner oftere får sterkere orgasmer, og multiorgasmer. Jeg synes pikk ser ut som en morsom dings å ha, forsåvidt, men hvis jeg kunne velge ville jeg nok fortsatt å ha fitte.
Helen Skrevet 21. desember 2008 #40 Skrevet 21. desember 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå