Gå til innhold

Jenter:

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle dere ønske at dere hadde en?

Eller er dere mer enn fornøyde med hullet deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt pikk ville jeg gått på kinesisk turnakademi så jeg kunne blitt myk nok til å suge meg selv...

Skrevet

Haha, nei, og ikke er jeg særlig stor fan av psykoanalysen heller, sånn bortsett fra som et interessant analyseredskap når man ønsker å gjøre søkte fortolkninger av filmer og bøker ;)

Skrevet

Psykoanalysen ser jo på det som noe ubevisst, vel? Jeg kan vel ikke huske at jeg noensinne har hatt kastreringsangst heller, for å si det sånn. :)

Skrevet
:ler: Nei, jeg er ikke misunnelig.
Skrevet

Ja, eg er faktisk det.

Uten at jeg kan forklare på en lur måte hvorfor.

Skrevet

Det er ikke noe å være misunnelig på i det hele tatt. Da møter dere bare enkelte kvinner som bedømmer den opp og ned i mente. De ser på deg som en kroppsdel i stedet for en mann. Det er denne kroppsdelen som definerer hvor mye mann man er. Den kan være for stor, for liten, for tynn, for tykk, for skjev, for stort hode, for lite hode, for stygg, den er for slapp eller for kjapp. Eller dersom det er flere av disse forferdelige skavankene nevnt over, er det bare å mure seg inne og gi pokker i å sjekke opp.

Skrevet

Er nok mer enn nok fornøyd med "hullet" mitt ja :P

Skrevet
Det er ikke noe å være misunnelig på i det hele tatt. Da møter dere bare enkelte kvinner som bedømmer den opp og ned i mente. De ser på deg som en kroppsdel i stedet for en mann. Det er denne kroppsdelen som definerer hvor mye mann man er. Den kan være for stor, for liten, for tynn, for tykk, for skjev, for stort hode, for lite hode, for stygg, den er for slapp eller for kjapp. Eller dersom det er flere av disse forferdelige skavankene nevnt over, er det bare å mure seg inne og gi pokker i å sjekke opp.

Slik bedømming er da ikke akkurat spesielt for menn, selv om det handler om andre kroppsdeler for kvinner.

Skrevet

Når jeg ser all debatten om størrelse osv. på dette forumet og i samfunnet forøvrig, så må jeg si jeg ikke misunner gutta dette. Er vel heller glad jeg slipper det presset. :)

Skrevet

hehe, akkurat det samme med damens kjønnsorgan.. For vid, for stram..

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet
hehe, akkurat det samme med damens kjønnsorgan.. For vid, for stram..

Ja, for det ser man jo så mye til rundt på diverse forum, i samfunnet, osv... og hvor kvinnelige dere er blir også vurdert ut i fra hvor stram skjeden deres er, og det avgjør også hvor attraktive dere er ? Mener du virkelig at dette er noe som forekommer like ofte, og i like stor grad?

Skrevet
Ja, for det ser man jo så mye til rundt på diverse forum, i samfunnet, osv... og hvor kvinnelige dere er blir også vurdert ut i fra hvor stram skjeden deres er, og det avgjør også hvor attraktive dere er ? Mener du virkelig at dette er noe som forekommer like ofte, og i like stor grad?

Det fins da andre kroppsdeler på kvinner som er interessante (håper jeg), og som kan vurderes opp og ned og i mente...

Skrevet
Det fins da andre kroppsdeler på kvinner som er interessante (håper jeg), og som kan vurderes opp og ned og i mente...

Ja, men hun sa da virkelig " akkurat det samme med damens kjønnsorgan" ...

Skrevet

Hehe, nei, har aldri følt noen form for misunnelse. Det har faktisk aldri falt meg inn at noen i det hele tatt kan være misunnelig pga noe slikt. Hvorfor skulle det å ha en penis være bedre enn det å ha fitte liksom? :klø:

Skrevet
Hehe, nei, har aldri følt noen form for misunnelse. Det har faktisk aldri falt meg inn at noen i det hele tatt kan være misunnelig pga noe slikt. Hvorfor skulle det å ha en penis være bedre enn det å ha fitte liksom? :klø:

Mye lettere å få orgasme?

Skrevet
Mye lettere å få orgasme?

Tja, det er nok ganske individuelt. ;) Selv har jeg fitte, og har aldri hatt problemer med å få orgasme.

Skrevet
Ja, men hun sa da virkelig " akkurat det samme med damens kjønnsorgan" ...

Oj :O ikke ta det så høytidelig :) mente det litt generellt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...