Gå til innhold

cerazette

Gjest mini pille gal

Fremhevede innlegg

Gjest mini pille gal
Skrevet

Noen het som har fått bivirkninger av mini pillen cerazette?

Jeg har gått på de 1 år tidligere og merket ikke noe rart. så hadde jeg ca 8 mnd opphold og har nå begynt igjen, å føler meg veldig rar. Har også små blødninger hele tiden og føler meg generallt anderledes.

Noen som går på disse og merket noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke jeg opplevde noen bivirkninger. Men nå er jeg ikke så bevisst små forandringer i meg heller da.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg tror ikke jeg opplevde noen bivirkninger. Men nå er jeg ikke så bevisst små forandringer i meg heller da.

Jeg fikk uregelmessig mensen...og da jeg slutta tok det nesten 8 måneder før det ble normalt igjen. Men hadde ikke smerter eller noe sånt.

Skrevet

Jeg går på de nå, eller dvs sluttet med de for 2 dager siden da jeg er en av få som visstnok har reagert kraftig på de..

Er nå sykemeldt og har den verste hodepinen jeg kan tenke meg, store smerter i øvre mage og synsforstyrrelser..

Fikk også mensen med en gang jeg begynte på de og den har enda ikke normalisert seg noe som bare er stress i mine øyne..

Så ikke noe jeg ville anbefalt, men sikkert mange som reagerer positivt på dem så det blir noe hver enkelt må prøve ut..

Skrevet

Jeg merker ikke noe, men spotting er visst en veldig vanlig bivirkning av Cerazette.

Skrevet

Eneste bivirkningen jeg har merket er at jeg har mistet mensen helt. Veldig fornøyd med Cerazette!

Skrevet
Eneste bivirkningen jeg har merket er at jeg har mistet mensen helt. Veldig fornøyd med Cerazette!

Me to! Ingen menstruasjon, ingen bivirkninger. Love it!!

Skrevet

Jeg ble helt utafor av Cerazette.

Først ble jeg utrolig trøtt. Samme trøtthet som jeg kjente under svangerskapene mine. Jeg ble tørr i øynene, tørr i skjeden, mistet sexlysten og ble utrolig irritabel og smådeprimert. Følte meg rett og slett utafor meg selv.

Måtte slutte.

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det sant at man ikke kan drikke kaffe når man går på Cerazette? ..fordi kroppen har vanskeligere med å skille ut koffeinet... ? Leste dette, men det kan da ikke stemme? Hjelp...jeg som hadde tenkt å begynne på Cerazette...

Skrevet

Signerer! Jeg :hjerte: cerazette!

Skrevet
Noen som vet?

Det har jeg aldri hørt om. Drikker selv bare te, men har venninner som drikker kaffe og går på cerazette, uten at det virker som om det er noe problem.

For sikkerhets skyld burde du snakke med fastlegen din.

Skrevet

Ja, jeg skal spørre legen før hun skriver ut Cerazette til meg. Hvis jeg må velge, velger jeg kaffen! Hehe... men er jo sikkert snakk om store mengder...heldigvis drikker jeg cirka 1-2 kopper om dagen :) Åh, håper det ikke er sant.

Skrevet
Er det sant at man ikke kan drikke kaffe når man går på Cerazette? ..fordi kroppen har vanskeligere med å skille ut koffeinet... ? Leste dette, men det kan da ikke stemme? Hjelp...jeg som hadde tenkt å begynne på Cerazette...

Det har jeg aldri hørt om. Haddet det vært tilfelle, så skulle jeg ha fløyet på veggene for lenge siden.

Jeg har gått på Cerazette i 4-5 år nå, og jeg drikker lett 4-5 kopper kaffe pr dag.

Gjest Gjest_elisa_*
Skrevet

Har gårr på cerazette i snart 5år. startet veldig bra med ingen menstruasjon og ingen plager... Men nå har jeg mensen i 3-4 uker i slengen, et opphold på ett par uker og så starter det igjen med små blødninger... Begynner og bli dritt lei hele greia nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...