Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Hei. Enda en frustrert en her! Vi har vært sammen ca et år nå. Men nå gir han meg ikke noe oppmerksomhet lenger. Jeg er en av de jentene som liker å få litt oppmerksomhet av typen. Men det kan jeg bare drømme om om dagen. Hva skal jeg gjøre? Han får meg til å føle meg som om jeg ikke er der for noe... jeg prøver å gi komplemang, prøver å snakke med han om ting som vi gjorde hele tiden før, men får ikke mye fra han... Vet det er mange som har vært borti det, kanskje det er en slags 1 års krise. Jeg føler vi må begynne å jobbe litt med forholdet. har prøvd å ta det opp med han, men han sier ikke mye.. Til å med kjøpt sex leketøy for å piffe opp sex livet.. Hva skal jeg gjøre? Slutte å gi han oppmerksomhet og håpe på at han våkner opp da? Føler jeg bare går sinna til sengs hver dag..
Gjest lerke Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 huff..jeg har det på akkurat samme måte som deg, TS! Skjønner ikke hvor vanskelig det kan være å gi litt tilbake til en som gir så mye.... Jeg gir snart opp...håper noen har noen gode råd å komme med.....Det føles så fryktelig sårt å bli tatt for gitt på den måten der...
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Ja, det er liksom det man blir, tatt forgitt! vet ikke jeg.. kanskje jeg bare burde være litt slem mot han, eller noe, for å rive meg løs fra lillefingern hans.. uff:(
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 kanskje jeg bare burde være litt slem mot han, eller noe Dette er et vilt forslag, men hva om du setter av en kveld... og dere snakker sammen? Fortell han hvorfor du føler at dere trenger å snakke, og sørg for å være klar. Ingen hint, ikke noe dobbel-snakk, bare ærlighet. Hvis han ikke vil snakke, vel, da har du i alle fall fått et svar på hvor alvorlig han tar deg og forholdet deres. Å forsøke å spille spill og gjøre deg til vi kanskje gi deg en quick fix, men det fører ikke noe godt med seg.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Hadde aldri giddet en mann som ikke viet meg noe oppmerksomhet. Så kjedelig av ham!
gullet76 Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 Istedetfor å overse han, eller være slem så prøv å SNAKK!!! Kommunikasjon er en viktig del i oppskriften til et vellykket forhold. Jeg har null problemer med å si til min kjære at jeg ønsker litt mer oppmerksomhet, og han blir da ikke sur av den grunn. Han bare skjerper seg ... hender det går litt i glemmeboka i en hektisk hverdag.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Takk for noen fine tilbakemeldinger Jeg tok det opp med han og spurte han om det var noe galt jeg gjorde for at han ikke var så kosete med meg lenger. Sa at jeg tenkte mye på det osv. Men dette var etter sex i senga.. tenkte kanskje det var en fin tid å ta det opp på fordi da har vi hatt sex og er veldig fornøyde på en måte. Men da var han trøtt sa han og gadd ikke si noe mer, å han sovnet. ble veldig lei meg og sur da, men sa ikke mere til han. i dag, sendte jeg melding og sa ifra hvorfor jeg tok opp det jeg tok opp i går og fortalte at jeg er veldig kosete av meg. da svarte han med en veldig søt melding om at det ikke var noe annet enn at han var sliten... Men han er liksom for sliten til å kose med meg.. hvor mye energi skal han bruke på det da, er bare snakk om å si litt søte ting og gi meg noen kyss i ny og ne.. hmm.. overdriver jeg nå?
Gjest Pet Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Synes det er så rart at ikke flere menn skjønner hvor utrolig mye de får igjen for å gi damene litt ekstra oppmerksomhet! Jeg generaliserer sikkert nå, men et kompliment, en liten tjeneste, en hyggelig sms eller e-post gjør ihvertfall meg utrolig glad og ofte lettere oppspilt, og det er så lite som skal til! Skjønner bare ikke hvorfor ikke menn gjør slike ting når de kan få tifold tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Synes det er så rart at ikke flere menn skjønner hvor utrolig mye de får igjen for å gi damene litt ekstra oppmerksomhet! Jeg generaliserer sikkert nå, men et kompliment, en liten tjeneste, en hyggelig sms eller e-post gjør ihvertfall meg utrolig glad og ofte lettere oppspilt, og det er så lite som skal til! Skjønner bare ikke hvorfor ikke menn gjør slike ting når de kan få tifold tilbake. Jepp. Vet ikke hva godt jeg skal fjøre for dama for og få noe oppmerksomhet,så det er ikke bare dere damer som mangler det. Trur egentlig jeg er for snill,planlegger og være litt uoppnåelig og slem for og se hva som skjer da.
Fallen Skrevet 18. desember 2008 #10 Skrevet 18. desember 2008 Puh! Jeg er ikke alene.. Det siste halvåret (vært sammen 1 og 1/2 år) har han ikke vært like kosete osv. Vi kysser omtrent bare når vi har sex!! Føler at jeg gir utrolig mye av meg selv, men får lite tilbake.. Går egentlig opp og ned.. Er ikke alltid sånn.. Av og til er han veldig kosete.. Kjæresten klager over at jeg er altfor kravstor! Er det mye å kreve en liten epost når han har tid? (Han er på jobb i utlandet og kommer hjem om 2 uker! Ellers bor vi i to forskjellige byer!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå