Gå til innhold

En liten forlovelsesgave

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min søster har forlovet seg :bryllup::danse: og jeg tenkte jeg skulle kjøpe en liten gave :) Er dette ok : ett bryllupsblad med ett (blått??) strømpebånd rundt? Hvor mye koster ett pent strømpebånd? og er det vanlig at det er blått eller er det bare amerikansk opplegg?

Endret av Nanaluanna
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres koselig ut med en liten gave til din søster :) Gaven du nevner er jo midt i blinken for en kommende brud :)

Det er såvidt jeg vet normalt at strømpebåndet har noe blått i seg, da bruden ofte har noe gammelt, nytt, lånt og blått på seg på bryllupsdagen :) Let litt rundt på nettet, så finner du helt sikkert et fint et, eller hør i bryllups salonger eller undertøys butikker ;)

Skrevet

jeg kjøpte bryllupsmagasin til ei venninne av meg når de forlovet seg. det falt i smak :) strømpebånd er vel også morsomt! jeg tror jeg må følge den remsa for at bryllupet skal bli langt og lykkelig: something blue....

Skrevet

Jeg har kjøpt en bryllupsbok til alle mine venninner som har forlovet seg. Det er 3 stk.. De ble kjempeglade!

Skrevet

Jeg synes det høres kjempe koselig ut!! :)

Vi har ikke fått forlovelsesgave av noen annet enn mødrene våre.. Jeg hadde satt veldig stor pris på å få et blad + et strømpebånd - ypperlig valg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...