Gå til innhold

Bilder!!


Tigerlilje

Anbefalte innlegg

Nydelige bilder! Si meg hadde dere 1 fotograf' date=' eller flere? Det var så mange bra bilder der, og det vil jeg også ha! Si meg hvordan dere gjorde det så kanskje jeg er like heldig?[/quote']

Brudgommens amatør-fotograf-søster hadde med digital kamera (vi så mer av det enn henne :lol: ). Er veldig fornøyd med bildene. Dette er nok litt kameraets skyld. (Canon Powershot G3). Faktisk så fornøyd at vi har bestilt det samme for noen av pengene vi fikk til bryllupet :D

Vi har ikke scannet papir bildene enda, så det kommer nok flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste forresten talen som mannen din hadde. Synes den var kjempebra. Veldig bra åpning..

(Måtte bare si det....) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste forresten talen som mannen din hadde. Synes den var kjempebra. Veldig bra åpning..

(Måtte bare si det....) :wink:

Du kan tro det var mange som måpte :lol: . Jeg måtte sitte å riste på hodet til alle de som ikke fikk med seg poenget, og mimte "Er du gravid!!!???" over bordet.. Heidi er venninna mi, som hadde termin på bryllupsdagen vår. (Hun fikk på tirsdag...en gutt!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Det var en kjempefin brudebukett!!!

Og jeg skal ha samme blomsterdekoratør... joho! :D

Masse flotte bilder! Det eneste som var synd var at det var skarpe skygger på en del av dem. Det er prisen man må betale for strålende sol på bryllupsdagen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare vinkelen. Ektemannen din er jo veldig liten i forhold til deg så det gjør sikkert at det ser litt skjevt ut.

Minnie

gulp gulp

Som mamma sier når jeg oppfører meg slik; Ja, Felix.. Det er deg og de sure gamle tantene!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...