Gå til innhold

Bilder!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere ser jo så dønn lykkelige ut! Sånn skal det være!!! :P

Gratulerer! :D

Skrevet

Gratulerer så mye! Nyyydelig brudebukett, forresten! Lykke til med resten av tiden dere har sammen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere så kjempeflotte ut!!!

Kjolen din var nydelig! Den var også kjempenydelig lagt til når dere sitter. Håper jeg er like heldig med det når jeg gifter meg. Kjempemorsomt å se. Jeg gleder meg til mitt eget bryllup. og når jeg ser andre så lykkelige og vellykkede gleder jeg med enda mer!

Tusen takk for at du delte med oss andre! Kos deg masse fremover!

Klem fra trønderbrud.

Gjest Tabby
Skrevet

Så flotte dere var :D Buketten var kjempeskjønn!

Skrevet

Guri så skjønne dere var! Takk for titten!

Skrevet

Så kjekt å se bilder av dere. Dere strålte jo begge to, så absolutt ut som om dere hadde en fantastisk dag ja :)

Skrevet

Så nydelige dere var. Dere ser ordentlig lykkelig ut.

Ønsker dere all lykke i fremtiden. :)

Og takk for titten...

Skrevet

takk for titten!!

Dere var kjempeflotte!!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Dere var skikkelig nydelige!!

Lykke til videre!!

Koz.. :wink:

Skrevet

Wow, det var mange bilder!!!! :D

Føler nesten at jeg var tilstede, jeg! Skikkelig fine var dere, og dere så så lykkelige ut!!!

Og så har du samme buketten som jeg skal ha,- mer eller mindre!! Kjempefin den også.

Ble litt nysgjerrig på alle disse flotte bunadene,- hvor er de fra?

Gratulerer så masse i allefall!! Gleder meg til det blir vår tur!!

Skrevet

Så fine der var begge to, og dere ser veldig lykkelige ut! Kjempegratulerer!!!! Og tusen takk for at du deler med oss andre! :wink:

Skrevet

Takk for titten.

Det var kjempe fine bilder.Og dere så kjempe lykkelig ut.

Lykke til vidre i livet.

koldbruna :vinke:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Koselige bilder- men Tigerlilje, hvorfor sitter du ikke rett i ryggen på stolen under vielsen? Eller er det kjolen som gjør det?!

Minnie

Skrevet

Så utrolig mange flotte bilder, Tigerlilje!! Det var moro å se. Også så flotte dere var. Nyyydelig kjole og bukett og alt. Dere så jo så lykkelige ut også.

Alltid moro med bilder!

Lykke til videre.

Skrevet

Alltid hyggelig å få se bilder fra bryllup. Ser ut som dere hadde en flott dag. Takk for at du deler bildene dine med oss :).

Skrevet
Koselige bilder- men Tigerlilje, hvorfor sitter du ikke rett i ryggen på stolen under vielsen? Eller er det kjolen som gjør det?!

Minnie

Synes jeg satt ganske så rett jeg... Det kan jo være vinkelen på bildene... Vet ikke jeg :D

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Sikkert bare vinkelen. Ektemannen din er jo veldig liten i forhold til deg så det gjør sikkert at det ser litt skjevt ut.

Minnie

Skrevet

Nydelige bilder! Si meg hadde dere 1 fotograf, eller flere? Det var så mange bra bilder der, og det vil jeg også ha! Si meg hvordan dere gjorde det så kanskje jeg er like heldig?

Skrevet

Kjempefine var dere.

Gratulerer så mye. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...