Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #21 Skrevet 17. desember 2008 Jeg kjenner meg ikke igjen i analysene til Mons. Jeg tenner bare på å bli dominert, rett og slett! Noe som er fullstendig motsatt av min personlighet ellers, jeg er en ledertype som kan være veldig egen og sta og som ikke lar meg kommanderes til noe ellers i livet (eller i forholdet). Så kanskje det er noe i det, at den dominerende typen blir submissiv i senga? Jeg har også hørt ideen om at jo høyere stilling menn har, jo hardere vil de at den prostituerte de går til skal tråkke dem på ballene med stilletthæler. Isåfall ville jo det at kvinner liker å bli dominert bety at de er sterke ellers, altså er det ikke en motsetning/tilbakesteg for likestilling men heller et resultat av at den har fungert. Men nå driver jeg bare og lufter litt rare tanker her altså, ikke faktum Synes tankene dine høres fornuftige ut jeg. Min erfaring peker dessuten på at de er korrekte også.. For sexuelt underdanige blir senga et sted de kan slippe tøylene og la seg rive med, og være "svake". Mennesker som er sterke i hverdagen trenger ofte et slikt spillerom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå