Gjest Klimbull Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Alle gutter som er vokst opp i Norge, er flasket opp med likestilling mellom kjønnene, respekt for kvinner og alt det der. Hvilket er vel og bra. Men så tar man dessverre dette likestillingsaspektet (?) med seg på soverommet, og behandler også der kvinnene med stor respekt og omtanke, bruker mye tid på å skape god stemning, bruke lang tid på forspill osv. God sex for meg handler derimot IKKE om romantikk og varsomhet. God sex for meg handler om å være pågående og dominerende, gjerne "bruke" jenta, "tvinge" henne til å suge meg, knulle henne hardt i alle mulige stillinger, dra henne i håret, bruke leketøy/dildo/vibrator på henne, kle henne ut som en hore, binde henne fast, sprute sæden i ansiktet og munnen hennes. Det pussige er at mange jenter setter stor pris på dette. De blir skikkelig tent av rå sex, og får gjerne heftige orgasmer. Er det noen kvinner her inne som har opplevd denne type sex og som IKKE har satt pris på det..? Fortell i så fall hva som var "galt".
Seth Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Jeg switcher mellom det du skriver her selv, og en sjelden gang er det typisk vanillje sex som det så pent kalles. Men jeg deler min oppfattning med deg, virker som det er utrolig mange damer som liker å virkelig bli tatt.
Rimmern Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Altså - det _er_ en viss forskjell på å BRUKE partneren og å være ledende/dominerende. Jeg tror man skal være forsiktig med å foreslå at kvinner flest liker å bli behandlet som en gjenstand.
Gjest KateW Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Nja... Så lenge man vet det er en seksuell greie man er enige om, så vet jeg ikke om noe jeg tenner mer på enn å si "Bruk meg til det du vil!" Og ja, jeg tror det er ganske gjensidig tennende for han som får lov til å bruke meg til hva han vil...
Gjest jentepente Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 Jeg liker ikke å bli tvunget til å suge, og jeg liker heller ikke å bli sprutet sæd i ansiktet på. Men at han er dominerende kan være fint noen ganger, men jeg liker å være dominerende selv også noen ganger. Og jeg har funnet ut at VELDIG mange gutter liker dette. Jeg synes også sexen har vært best i forhold hvor kjærestene mine har vært åpne for dette, at vi bytter roller av og til, og ikke at det blir faste roller under sexen - det er kjedelig!
CocoPiaf Skrevet 16. desember 2008 #7 Skrevet 16. desember 2008 Jeg blir ekstremt tent av at han dominerer! Det er veldig sexy, men vil ikke bli tvunget, det må være dominerende på en leken måte
Gjest Gjest_ugga bugga_* Skrevet 16. desember 2008 #8 Skrevet 16. desember 2008 Jeg endrer ikke personlighet når jeg er inne på "soverommet". Jeg liker å behandle andre med respekt 24/7 og det samme tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #9 Skrevet 16. desember 2008 Synes man skal være forsiktig med å generalisere dette. Det er overhodet ikke alle kvinner som liker å bli dominert i sengen. Noen foretrekker likestilling, andre foretrekker å selv være den dominerende. Kvinner er forskjellige.
VirreVapp Skrevet 16. desember 2008 #10 Skrevet 16. desember 2008 (endret) ... Endret 12. desember 2009 av VirreVapp
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #11 Skrevet 16. desember 2008 dominere er bra- men ikke ydmyke!
Heart7086 Skrevet 16. desember 2008 #12 Skrevet 16. desember 2008 Nei takk til trådstarter, du hadde ikke vart lenge i senga mi:) Kan godt like at gubben tar styringa å sier at "nå SKAL vi ha sex" eller lignende, men tror og det har noe med at dette gjør han sjelden og aldri.(Blir ekstra spenning i det når han sier ifra) Og er det noe gubben(eller andre) aldri får lov til å gjøre så er det å tvinge meg til å suge han eller dra meg i håret, og lignende.. Det har, for min del, sammenheng med min fortid, men forde... Ellers tar både jeg og min samboer "styringa" i senga, bruker dildo og andre leketøy, men "bruker" ikke hverandre på det viset som du forklarer.
Gjest cybergirl Skrevet 16. desember 2008 #13 Skrevet 16. desember 2008 Det pussige er at mange jenter setter stor pris på dette. De blir skikkelig tent av rå sex, og får gjerne heftige orgasmer. Ja, dette varierer jo veldig fra person til person, så et tv program en gang der de sa at det var ressurs sterke, intelligente jenter med krevende jobber som likte å "koble av" med å føle seg undertrykte seksuelt en gang i blant. Så nå vet dere det
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #14 Skrevet 16. desember 2008 Ja, dette varierer jo veldig fra person til person, så et tv program en gang der de sa at det var ressurs sterke, intelligente jenter med krevende jobber som likte å "koble av" med å føle seg undertrykte seksuelt en gang i blant. Så nå vet dere det Det samme har jeg lest om menn. Mange mektige menn som er underdanige i senga. Makes sense. Når man er underdanig/sub kan man bare gi seg hen, slippe kontrollen og slappe av.
Gjest gjest_trude Skrevet 16. desember 2008 #15 Skrevet 16. desember 2008 "Slaven" min er sjef på jobben. Høy og sterk! Derfor er det litt ekstra digg å være sjefen hans i senga. Ikke hver gang, men ofte. Han er utrolig søt når han er bundet til senga og ber pent om å få komme!
Mons Skrevet 17. desember 2008 #16 Skrevet 17. desember 2008 Jeg sitter og funderer litt på dette her, og ser også for meg noen nyanser om hvorfor enkelte kvinner kan like å bli brukt på en litt røff måte. Noen kan ha det så godt seksuelt at de på en måte får dårlig samvittighet - spesielt hvis hun samtidig er forelsket. Så hvis mannen mer fokuserer på sine egne behov, føler hun seg tryggere på at han har det like bra. Så har vi de damene som sliter litt med et forventningspress til egne prestasjoner. De MÅ ha det helt topp, klare å vise det riktig og så få orgasme for å ikke skuffe mannen. Klart sånt kan gå i vranglås. Og medisinen kan være å avlede damen, og tydelighet er en god magnet. Så går damen gjerne over noen grenser, får gode tilbakemeldinger og føler seg meget vellykket. Og det som føltes som et press kommer av seg selv. Jeg har også hørt at enkelte misbrukte lar seg fortsatt misbruke og tilsynelatende gi uttrykk for at de liker det. Så det gjelder i verste fall å trå litt varsomt.
Gjest KateW Skrevet 17. desember 2008 #17 Skrevet 17. desember 2008 ... også er det de som bare liker det. Man skal vokte seg vel for å gjøre kvinner som liker å bli tatt hardt til offer for en eller annen ting som har skjedd i fortida.... Man må ikke psykologisere og analysere alt. Noen liker det og tenner på det, andre ikke. Ferdig snakka!
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #18 Skrevet 17. desember 2008 Jeg sitter og funderer litt på dette her, og ser også for meg noen nyanser om hvorfor enkelte kvinner kan like å bli brukt på en litt røff måte. Noen kan ha det så godt seksuelt at de på en måte får dårlig samvittighet - spesielt hvis hun samtidig er forelsket. Så hvis mannen mer fokuserer på sine egne behov, føler hun seg tryggere på at han har det like bra. Så har vi de damene som sliter litt med et forventningspress til egne prestasjoner. De MÅ ha det helt topp, klare å vise det riktig og så få orgasme for å ikke skuffe mannen. Klart sånt kan gå i vranglås. Og medisinen kan være å avlede damen, og tydelighet er en god magnet. Så går damen gjerne over noen grenser, får gode tilbakemeldinger og føler seg meget vellykket. Og det som føltes som et press kommer av seg selv. Jeg har også hørt at enkelte misbrukte lar seg fortsatt misbruke og tilsynelatende gi uttrykk for at de liker det. Så det gjelder i verste fall å trå litt varsomt. :klø: Nå overanalyserer du nok litt. Grunnene til at kvinner og menn liker å være dominerende eller underdanige i sengen behøver ikke å ha noen logisk grunn. Kanskje noen bare er født med disse fetisjene? Som hun over her sier: Noen bare liker det - uten at det ligger noe "mer" bak. Artig å se hvor mange menn som unngår å snakke om at det finnes minst like mange sexuelt underdanige menn, som underdanige kvinner, forresten. Det er visst tabu for mange menn å innrømme at de liker å bli tatt.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #19 Skrevet 17. desember 2008 Jeg liker at han tar kontrollen, men jeg ville blitt fullstendig avtent om han hadde ydmyket meg på noe vis. Jeg synes det er deilig at han bestemmer - men det han gjør med meg skal likevel være omsorgsfullt og ikke altfor røft. Han kan gjerne føre hodet mitt ned mot pikken for at jeg skal suge han - men det hadde vært totalt turn-off å bli dratt i håret.
Gjest fishy Skrevet 17. desember 2008 #20 Skrevet 17. desember 2008 Jeg kjenner meg ikke igjen i analysene til Mons. Jeg tenner bare på å bli dominert, rett og slett! Noe som er fullstendig motsatt av min personlighet ellers, jeg er en ledertype som kan være veldig egen og sta og som ikke lar meg kommanderes til noe ellers i livet (eller i forholdet). Så kanskje det er noe i det, at den dominerende typen blir submissiv i senga? Jeg har også hørt ideen om at jo høyere stilling menn har, jo hardere vil de at den prostituerte de går til skal tråkke dem på ballene med stilletthæler. Isåfall ville jo det at kvinner liker å bli dominert bety at de er sterke ellers, altså er det ikke en motsetning/tilbakesteg for likestilling men heller et resultat av at den har fungert. Men nå driver jeg bare og lufter litt rare tanker her altså, ikke faktum
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå