Gå til innhold

Hva syns dere om denne musikken til innmarsj/utmarsj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere? Vet sangen er fra lotr, de fleste vil sikkert kjenne den igjen derfra. Er det litt teit? men syns bare selve melodien er så vakker! Syns dere den passer best til innmarsj eller utmarsj? Tror jeg heller mot utmarsj selv, og heller ta noe litt mer tradisjnelt til innmarsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyyydelig stykke.

Men skal organisten spille det, eller har dere noen som dere kjenner eller leier inn?

Spør kirken. I kirken der vi gifter oss hadde det aldri gått, men det er en ganske tradisjonell kirke som har strenge regler for musikken.

Jeg ville hatt den til innmarsj, eventuelt. Og noe mer bombastisk til utmarsj. Men dette er jo smak og behag.

Skrevet
Nyyydelig stykke.

Men skal organisten spille det, eller har dere noen som dere kjenner eller leier inn?

Spør kirken. I kirken der vi gifter oss hadde det aldri gått, men det er en ganske tradisjonell kirke som har strenge regler for musikken.

Jeg ville hatt den til innmarsj, eventuelt. Og noe mer bombastisk til utmarsj. Men dette er jo smak og behag.

Hvis de har piano der kan vel sikkert organisten spille det på piano? Orgel/piano.. er vel stort sett det samme? :P Ser ikke for meg hvordan stykket hadde blitt spilt på kirkeorgel. På nettsiden til kirken står det at vi kan ha "orgelmusikk eller annen passende musikk." Må uansett snakke med organisten ja.. Han må jo lære seg sangen :) Egentlig enig med deg om innmarsj nå likevel! Åhh, sangen er bare nydelig hvertfall :rødme:

Gjest Marsbrud
Skrevet

Så fint stykke!

Tror jeg også ville hatt den som innmarsj... Er nok ikke så mange som kjenner den igjen, selv hadde jeg aldri tenkt over at den kom derfra om ikke du hadde nevnt det, eller skal du bare ha lotr-fans i bryllupet? ;)

Skrevet
Så fint stykke!

Tror jeg også ville hatt den som innmarsj... Er nok ikke så mange som kjenner den igjen, selv hadde jeg aldri tenkt over at den kom derfra om ikke du hadde nevnt det, eller skal du bare ha lotr-fans i bryllupet? ;)

Hehe, neida, mesteparten har sikkert ikke sett filmen, men alle vennene våre har, og en del er fans ja ;) Men de syns vel bare det er kult de isåfall ;) Tenker vi går for den uansett!

Gjest Marsbrud
Skrevet

Etter å ha hørt den fem-seks ganger til har jeg lyst på den også! Det gjør vel ikke noe om jeg stjeler idèen??? :)

Skrevet
Etter å ha hørt den fem-seks ganger til har jeg lyst på den også! Det gjør vel ikke noe om jeg stjeler idèen??? :)

Selvsagt ikke! Det tar jeg bare som en bekreftelse på min fantastiske smak ;) hehe.

Skrevet

Åå, fine sangen. Har lenge tenkt på å ha musikk fra Lotr selv hvis jeg noen gang skal gifte meg. Denne melodien er jo virkelig nydelig, skikkelig god-sang til en sånn lykkelig anledning. Go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...