Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #21 Del Skrevet 2. april 2009 Her kan du forresten se at svensk Wikipedia skriver at emdia fremdeles har sin oppmerksomhet rettet mot bortføringen. http://sv.wikipedia.org/wiki/Zana_Muhsen Og ja, klart de har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 2. april 2009 #22 Del Skrevet 2. april 2009 Og forresten - har de ikke sørget for nok mediestyr allerede, med tanke på de bøkene søsteren har skrevet? Hvorfor skal det plutselig bli slutt på dette ønsket om oppmerksomhet hvis det er så at Nadia og familien hennes har kommet til England? Merkelig greie. Fordi, akkurat som Madeleine's foreldre, de utnytter media til å få henne tilbake. Nå som hun er vel hjemme, trenger de ikke media lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 2. april 2009 #23 Del Skrevet 2. april 2009 Ser nå at den boken moren og venninnen ahr skrevet ble gitt ut i 1996, så da er det ikke noe pr-stunt nå i forhold til dne iallefall. Christabelle : Jeg ser at den nettsiden du refererer fra er opprettet av en jentunge fra Strømmen. Vet ikke om det er deg, men jeg synes faktisk du kunne vært ærlig i utgangspunktet og skrevet at du ikke hadde noen garanti for at det du påstod var riktig. Med tanke på den aktive pressen som er i England, ville de umulig kunne ha holdt det skjult om hun har kommet tilbake i England. Jeg tror ikke på deg. Hvorfor skal du tro på meg? Jeg refererer til kildene jeg har for å tro at Nadia er i England. Og jeg skrev faktisk at jeg velger å tro at Nadia er i England mht profilen til Jana. Man kan uansett ikke ha 100% garanti med mindre man er en personlig venn av familien eller bor i Mokbana. Og nei, jeg er ikke jenta fra Strømmen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #24 Del Skrevet 3. april 2009 Hvorfor skal du tro på meg? Jeg refererer til kildene jeg har for å tro at Nadia er i England. Og jeg skrev faktisk at jeg velger å tro at Nadia er i England mht profilen til Jana. Man kan uansett ikke ha 100% garanti med mindre man er en personlig venn av familien eller bor i Mokbana. Og nei, jeg er ikke jenta fra Strømmen :-) I det første innlegget skrev du at de var i England. Var først når jeg begynte å stille spørsmål du modererte deg litt. Er absolutt ingenting som taler for at hun, barna og mannen befinner seg i England - absolutt ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #25 Del Skrevet 3. april 2009 Fordi, akkurat som Madeleine's foreldre, de utnytter media til å få henne tilbake. Nå som hun er vel hjemme, trenger de ikke media lenger. Hah!! Som jeg har skrevet før, den engelske presse er så aggressiv at de hadde garantert visst om hun befant seg i England. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 3. april 2009 #26 Del Skrevet 3. april 2009 I det første innlegget skrev du at de var i England. Var først når jeg begynte å stille spørsmål du modererte deg litt. Er absolutt ingenting som taler for at hun, barna og mannen befinner seg i England - absolutt ingenting. Hehe, dette gidder jeg ikke å diskutere engang Du får tro Nadia er i Jemen da vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skoleelev2015 Skrevet 10. mars 2015 #27 Del Skrevet 10. mars 2015 Noen her som vet hvor jeg kan finne filmen som er laget til boken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
balo Skrevet 15. desember 2016 #28 Del Skrevet 15. desember 2016 Hei. Litt gammelt innlegg dette, men jeg sendte en mail til forfatteren Andrew Croft og fikk dette til svar: Thank you for your enquiry. You will be pleased to know that Nadia and the children are now safely in England and Marcus came looking for his mother as soon as he turned 18, just as Zana always hoped he would. Thanks for caring enough to write. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 15. desember 2016 #29 Del Skrevet 15. desember 2016 6 timer siden, balo skrev: Hei. Litt gammelt innlegg dette, men jeg sendte en mail til forfatteren Andrew Croft og fikk dette til svar: Thank you for your enquiry. You will be pleased to know that Nadia and the children are now safely in England and Marcus came looking for his mother as soon as he turned 18, just as Zana always hoped he would. Thanks for caring enough to write. Takk, det er godt å få vite! Har tenkt så mye på Nadia opp gjennom åra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 8. august 2017 #30 Del Skrevet 8. august 2017 Mega ultra super bump. Men jeg elsker disse bøkene, men klarer noen å finne noen nye artikler på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå