Gjest LindaKristin Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Hei! Vi skal gifte oss i København til våren. Men nå er det ikke sikkert vi får den datoen som passer best,og ser derfor på alternativer.. Går det an å gifte seg andre steder selv om det ikke er sjømannskirke der? D Setter stor pris på svar Endret 16. desember 2008 av LindaKristin
Pastor Knut Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Hei! Vi skal gifte oss i København til våren. Men nå er det ikke sikkert vi får den datoen som passer best,og ser derfor på alternativer.. Går det an å gifte seg andre steder selv om det ikke er sjømannskirke der? D Setter stor pris på svar I København, mener du? Så vidt jeg vet er det der mulighet i rådhuset og ambassade også. Kan jo være at rådhus er en mulighet andre steder i Danmark også. Uten at jeg skal påstå noe, så mener jeg at Folkekirken i Danmark forutsetter at en eller begge av dere er medlemmer for å kunne vies i den danske kirke. Men dette vet sikkert andre mer om. Jeg vil i utgangspunktet tro dere har alternativer. Endret 16. desember 2008 av Pastor Knut
perle 84 Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Hei! Vi skal gifte oss i København til våren. Men nå er det ikke sikkert vi får den datoen som passer best,og ser derfor på alternativer.. Går det an å gifte seg andre steder selv om det ikke er sjømannskirke der? D Setter stor pris på svar Hei Dere kan gifte dere på den norske ambassaden i København eller rådhuset. Det finnes ambassader i mange andre land også viss det skulle være ønskelig. Vi skal gifte oss på ambassaden i Roma:) Her er en link til ambassadene i utlandet: Ambassader perle 84
Gjest annepålandet Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Hei! Man kan gifte seg i land hvor det hverken er sjømannskirke eller ambassade Vi giftet oss på stranden i Tobago (karibien) med prest! Suuper romantisk Ordnet alt av papirer der nede (hadde med prøving av ekteskap-papirer fra Norge for sikkerhetsskyld). Lykke til!!!
Gjest LindaKristin Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Tusen takk,Annepålandet og alle sammen
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #6 Skrevet 22. januar 2009 Tusen takk,Annepålandet og alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå