Gå til innhold

billig mobil

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

hei!

hvor kjøper dere mobiltelefon? er veldig fornøyd med mitt onecall-abb, og ønsker derfor å kjøpe mobil uten abb. er det like greit å kjøpe på elkjøp, eller er det billigere på nett? på nett kommer jo moms i tillegg, og da finner jeg egentlig ingen rimeligere løsninger enn butikken...

hva er deres råd/erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble nødt til å kjøpe en billig fise-telefon da jeg greide knekke skjermen på HTC'en min. Kjøpte først en billig Nokia-greie til 500 kroner, som var en helt ok telefon. Den fikk jeg på en netcom-butikk nordpå, uten abonement.

Så, uheldig som en campingvogn i tornardosesongen, så greide jeg ødelegge skjermen på nye telefonen og, og fant en billig Samsung clam-shell på Lefdal. Har ikke funnet tilsvarende telefoner like billig på nettet.

Skrevet

På telenor sine sider har jeg funnet en del tlf. billig(da også medregnet frakta. Momsen var da og med..) De blir ihvertfall noe billigere enn å kjøpe de på Euronics, coop, osv.

Men nå bruker jeg også kun telenor abb, noe annet er totalt uaktuelt her oppe, siden de ikke har dekning.

Skrevet

Expert og Elkjøp har noen billige telefoner uten abonement. Jeg har en helt grei Nokia-telefon som kosta ca 600 kroner, kjøpte for ca et år siden på Expert.

Skrevet

Sjekket litt, og du kan få en telefon til 300 kroner om du vil, men det sier seg jo selv at den så og si bare kan brukes til å ringe og sende meldinger. Om du vil ha noe mer avansert, så må du opp i pris. Men å finne en billig telefon på nett er null problem. For eksempel her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...