Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 hei! hvor kjøper dere mobiltelefon? er veldig fornøyd med mitt onecall-abb, og ønsker derfor å kjøpe mobil uten abb. er det like greit å kjøpe på elkjøp, eller er det billigere på nett? på nett kommer jo moms i tillegg, og da finner jeg egentlig ingen rimeligere løsninger enn butikken... hva er deres råd/erfaring?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Ble nødt til å kjøpe en billig fise-telefon da jeg greide knekke skjermen på HTC'en min. Kjøpte først en billig Nokia-greie til 500 kroner, som var en helt ok telefon. Den fikk jeg på en netcom-butikk nordpå, uten abonement. Så, uheldig som en campingvogn i tornardosesongen, så greide jeg ødelegge skjermen på nye telefonen og, og fant en billig Samsung clam-shell på Lefdal. Har ikke funnet tilsvarende telefoner like billig på nettet.
Heart7086 Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 På telenor sine sider har jeg funnet en del tlf. billig(da også medregnet frakta. Momsen var da og med..) De blir ihvertfall noe billigere enn å kjøpe de på Euronics, coop, osv. Men nå bruker jeg også kun telenor abb, noe annet er totalt uaktuelt her oppe, siden de ikke har dekning.
Fi Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Expert og Elkjøp har noen billige telefoner uten abonement. Jeg har en helt grei Nokia-telefon som kosta ca 600 kroner, kjøpte for ca et år siden på Expert.
Bloodless Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Sjekket litt, og du kan få en telefon til 300 kroner om du vil, men det sier seg jo selv at den så og si bare kan brukes til å ringe og sende meldinger. Om du vil ha noe mer avansert, så må du opp i pris. Men å finne en billig telefon på nett er null problem. For eksempel her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå