Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Hei. Blir vel nesten en klisje med en tråd med den tittelen, men men. Har vært sammen med en herlig søt jente i en god stund nå, og vi har forsåvidt et bra sexliv, prøvd alt vi har kommet på og prøver alt vi kommer på men det er ett lite problem og det er at hun kommer ikke. Verken med meg eller alene. Så i lengen kan det bli litt frustrerende, vil jo at hun skal bli tilfreds! Samtidig så må jeg jo gjøre noe riktig siden det gjerne blir 2-4 ganger daglig. Har jo snakket med hun om det, men hun avfeier egentlig som at det ikke spiller så stor rolle, men ligger jo i bakhodet fordi om. Prøvd å få hun til å finne mer ut av det på egenhånd men får ikke allverdens respons på det. Vet egentlig ikke helt hva som var spørsmålet mitt, savner den siste biten, ingenting som er så deilig som en deilig dame som ikke klarer å holde seg i ro og kjenne at hun kommer. Så prøver å gjøre det om til noen spørsmål da. Noen som magiske tips? ( Lite sannsynlig ) Føler man seg tilfreds uten å komme? Kommer det til å gå seg til, eller går det faktisk an å aldri oppleve en orgasme? er det fysisk eller psykisk?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Jeg tror muligen om hun aldri hat hatt en eneste orgasme så vet hu ikke helt hva hun har gått glipp av. Man kan jo ikke savne noe man aldri har kjendt så hun er nok kanskje tilfreds med det. Jeg derimot hadde ikke syntes sex var det det er uten orgasmen. For meg er det klimaxet og høydepunktet. Ville anbefalt at du varmsomt prøver å få henne til å utforske det litt på egenhånd slik du har gjort. Har dere utforsket dette sammen? Stimuleringa av klitoris og sånn? Finne den superfølsomme plassen som hun helt sikkert har. Det finnes masse bøker og mye info på nettet om problemstillingen deres. Jeg er sikkert på at det finnes en løsning. Kanskje hun ikke har utrorsket sin egen kropp godt nok og blitt kjendt med den seksuelle delen av seg selv. Rett og slett at hun er usikker?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Dersom hun ikke klarer det selv, kan det ikke forventes at du skal kunne utføre magi. Hun må bli kjent med seg selv først. Dere kan også utforske det sammen gjennom forspill. Om hun liker å bli slikket, er nok dette den beste måten å gjøre det på. Få henne til å si ifra når det er som best, og utforsk hva hun reagerer best på. Ta gjerne med en vibrator i leken om hun vil det.
Gjest Gjest_issy_* Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Hei! Jeg fikk heller aldri klimakset og de guttene jeg har vært med har vært så opptatt av at dem skulle få det til... For meg så var det ikke noe problem, fordi det var jo digg, og jeg hadde sett for meg et liv uten det. Sånn var det da i flere år, og uansett om jeg sa at jeg er fornøyd, man trenger ikke å få orgasme for å være fornøyd med sexen ,( hvis man er vant til å få det så kanskje ) men hvis man ikke har hatt det før, så vet man jo ikke hva man ikke får. Ikke mas om det til henne, hun kan bli lei. men jeg vil også legge til at plutselig i år kom den på besøk, og nå kommer den hver gang gjerne 2-3 ganger hver gang vi har kvalitetstid For meg var det psykologisk, men for andre som ikke får det så trenger ikke det være grunnen : )
Gjest ok jeg er gjest Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Jeg har heller aldri fått orgasme. Sex er utrolig digg for det, så det er ikke noe problem. Men jeg gleder meg veldig til den dagen det skjer! (Håper den dagen kommer....)
CocoPiaf Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 Jeg har aldri fått orgasme under sex, men jeg har det UTROLIG godt likavel! Jeg elsker sex, så for meg har det ikke så mye å si at jeg ikke får det, men jeg gleder meg virkelig til da jeg begynner å få det, tror det blir ekstra digg !! Har heldigvis fått orgasmer på andre måter
Whitechick Skrevet 16. desember 2008 #7 Skrevet 16. desember 2008 Jeg vil anbefale dere og kjøpe sexleketøy hvis hun bare har fingret seg mener jeg. Jeg er sikker på at hun er nysgjerrig på hvordan det er. Uansett ikke sett hovedfokuset på orgasme da blir hun sikkert stresset og det vil virke negativt.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #8 Skrevet 16. desember 2008 Sex er slett ikke like godt uten orgasme. Jeg kommer aldri med min mann,og har aldri kommet med noen mann før han heller. Men jeg kan komme ved vibrator. Det å aldri kjenne det bygge seg opp til et klimaks,føle at en nærmer seg noe godt og at det bare blir bedre og bedre er et stort savn.Enda større blir savnet fordi min mann nå har akseptert at jeg er et håpløst tilfelle og det derfor ikke vanker slikking eller en finger på g-punktet. I mange år sa jeg at sex uten orgasme var ok,men nå vet jeg at jeg går glipp av masse.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Da jeg var rundt 16, opplevde jeg å få orgasme et par ganger ved oralsex, men senere gikk det flere år hvor jeg aldri kom. Jeg hadde rett og slett ikke lært kunsten ennå, verken å onanere eller å nå klimaks sammen med andre. Likevel nøt jeg sex. Nå som jeg er eldre, har jeg derimot lært mer om meg selv både fysisk og psykisk, så nå er det mye lettere for meg å komme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå