Gjest signa Skrevet 16. desember 2008 #1 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har lyst til å kjøpe meg en dildo. Jeg er jomfru, men jeg har lyst på en dildo alikevell. Men hva er best? Med vibrering/uten vibrering eller Dobbel dildo Design G-punkt Påspennbar Naturtro Med klitorisstimulator Massasjestav eller laget av? Glass Silikon Hardplast Myk plast Cyberskin eller lengde? Kort(<13 cm) Medium(13-20 cm) Lang(>20 cm) og siden jeg er jomfru så vet jeg ikke.. Og bør man kjøpe glidemiddel samtidig? Jeg fant ut at det går ann å bestille på kondomeriet på nettet. Men hva skal jeg bestille? Så mange forskjellige jo? Og de kan ikke være så dyre heller.. siden jeg har dårlig råd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 16. desember 2008 #2 Del Skrevet 16. desember 2008 Vil nok råde deg til å kjøpe noe i silikon/cyberskin/jelly for ditt første kjøp, dersom jeg hadde vært jomfru hadde jeg gått for noe uten veldig markert hode. Lengde betyr ikke noe fordi du kan selv velge hvor mye du skal putte inn, men det som betyr noe er tykkelsen. Den her kan kanskje være noe? Glidemiddel og desinfiseringsalkohol(for å rense dildoen etter bruk) kan være en lur ting å kjøpe samtidig, vannbasert glidemiddel er enkelt å vaske av, og blir ikke så klissete som silikonbasert.. Noe mer du lurer på så er det bare å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liss Skrevet 16. desember 2008 #3 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg synes det deiligste materialet er cyberskin, men rent praktisk er silikon greiere. Silikon kan desinfiseres og varer mye lengre, cyberskin og jelly-dildoer vil alltid være "skitne". Man skal IKKE bruke alkohol til å desinfisere noe annet enn ren silikon, det ødelegger materialet. Hvis du liker å ligge og fantasere kan det være deilig med en naturtro dildo, men hvis du bare vil ha "jobben gjort" raskest mulig, gå for en g-spot eller en med klitorisstimulator. Denne kunne kanskje vært noe? http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9765104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 16. desember 2008 #4 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilius81 Skrevet 16. desember 2008 #5 Del Skrevet 16. desember 2008 jeg har en rabbit men også en klitorisstimulerende dildo. Den som er mest brukt er den som er klitorisstimulerende. Jeg er gift men skummelt hvor avhengig man blir av dildoer allikevel. uansett hvor ofte man har sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #6 Del Skrevet 16. desember 2008 Morsomt hvordan vibratorer på 13-14 cm på erotikknett blir omtalt som minivibratorer. Vibratorer som har størrelse som en gjennomsnittlig mann blir omtalt som liten og søt... og passer selvsagt best til førstegangskjøperen.... Er det rart enkelte kvinner er desillusjonerte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 17. desember 2008 #7 Del Skrevet 17. desember 2008 Ikke en dildo, men Layaspot fra Fun Factory er en superbra klitorisstimulator som gir rask og digg orgasme:) Er ikke sikkert at layaspot fungerer for alle, har en men den blir sjelden brukt, tar laaang tid før jeg kommer med den. Gi meg penetrering/ekte vare så funker det mye bedre Dessuten så regnet jeg med at ts ville ha noe å penetrere med.. Morsomt hvordan vibratorer på 13-14 cm på erotikknett blir omtalt som minivibratorer. Vibratorer som har størrelse som en gjennomsnittlig mann blir omtalt som liten og søt... og passer selvsagt best til førstegangskjøperen.... Er det rart enkelte kvinner er desillusjonerte? Enig i den, har en slik minivibrator og den gjør absolutt jobben sin Det er ikke lengden det kommer an på hos meg ihvertfall, og det er jeg glad for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~banshee Skrevet 17. desember 2008 #8 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har en kort vibrator som tåler vann, den har en bøyd og markert tupp i ene enden, så jeg pleier å bruke den til å massere g-punktet med, og hvis jeg masserer klitoris litt i tillegg får jeg noen voldsomme orgasmer. Anbefaler noe sånt, jeg da. Vet ikke hva den heter. Uansett, trenger egentlig ikke å være noe lang siden g-punktet ligger halvveis oppi kjeden ca. Vibrasjon er jo ikke et must, men det gjør jo at du først kan den utenpå for å varme opp med Cyberskin - er det sånn i svart latex? Kunne tenkt meg å kjøpe en litt tykk sånn en. Hvordan skal man holde den ren, isåfall, tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå