Gå til innhold

Han sender meg ikke SMS?

Anbefalte innlegg

Gjest Er han interessert i meg?
Skrevet

Jeg har møtt en gutt som jeg begynner å bli forelsket, og vi har datet 3 ganger.

MEN et problem ;

han er ikke flink å taste f.eks nattmelding, om hvordan jeg har det e.t.c

når han selv jobber veldig mye.

Han sier selv på MSN at han liker så godt å bruke tid på meg, og liker meg.

Jeg savner egentlig at en skal vise interesse, - så vet jeg hvor jeg står, er det kanskje for tidlig når vi har bare møtt 3 ganger? Hvordan er dere gutter egentlig, eller hvordan foretrekker jenter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hm_*
Skrevet
Jeg har møtt en gutt som jeg begynner å bli forelsket, og vi har datet 3 ganger.

MEN et problem ;

han er ikke flink å taste f.eks nattmelding, om hvordan jeg har det e.t.c

når han selv jobber veldig mye.

Han sier selv på MSN at han liker så godt å bruke tid på meg, og liker meg.

Jeg savner egentlig at en skal vise interesse, - så vet jeg hvor jeg står, er det kanskje for tidlig når vi har bare møtt 3 ganger? Hvordan er dere gutter egentlig, eller hvordan foretrekker jenter?

ingen som svarer? hva hadde dere følt/foretrekke?

Skrevet

Jeg liker ikke nattameldinger.

Skrevet

typen min er helt lik :)

Jeg er slik at jeg elsker få meldinger fra gud og hvermann fordi jeg liker å få oppmerksomhet og at folk tenker på meg.

Han liker ikke å få meldinger for alt han tenker på er at han må svare på den..

Det er litt tungt når vi reiser fra hverandre og han svarer kort på melding (eller ikke svarer), og det kan gå dager fra hver gang jeg hører fra ham... Men det går greit..

Og det å sende nattamld tror jeg egentlig ikke er så vanlig..

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
typen min er helt lik :)

Jeg er slik at jeg elsker få meldinger fra gud og hvermann fordi jeg liker å få oppmerksomhet og at folk tenker på meg.

Han liker ikke å få meldinger for alt han tenker på er at han må svare på den..

Det er litt tungt når vi reiser fra hverandre og han svarer kort på melding (eller ikke svarer), og det kan gå dager fra hver gang jeg hører fra ham... Men det går greit..

Og det å sende nattamld tror jeg egentlig ikke er så vanlig..

Akkurat, det er greit..... Ja, er bare litt uvant, er jo forskjell fra person til person.....

Men når han ikke er flink å svare på melding, men han kan være helt annen når dere bor sammen f.eks? At han gir ros, oppmerksomhet osv ?

Skrevet (endret)

Mange menn som ikke liker å sende sms, og det har lite med hvor oppmerksomme de er ellers. Kjæresten min sender meldinger hvis han reiser bort, ellers går det i enstavelsesord, men han er veldig flink med komplimenter, oppmerksomhet, små gaver eller.

Ellers har jeg møtt veldig få menn som sender nattasms osv i datingfasen, det er noe som først har kommet etter at vi har flyttet sammen, og da hvis en av oss er bortreist. Mens man dater er sms mest ett verktøy for å finne ut når man skal treffes neste gang osv.

Endret av Glør
Skrevet

Det er ikke nødvendig å legge så mye i dette her. Jeg liker ikke sms som kommunikasjonsmiddel og jeg har aldri brukt det mer enn strengt tatt nødvendig. Hvis jeg sender en nattamelding så er det fordi jeg har blitt psykisk ustabil og trenger profesjonell hjelp snarest.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Det er ikke nødvendig å legge så mye i dette her. Jeg liker ikke sms som kommunikasjonsmiddel og jeg har aldri brukt det mer enn strengt tatt nødvendig. Hvis jeg sender en nattamelding så er det fordi jeg har blitt psykisk ustabil og trenger profesjonell hjelp snarest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...