Gå til innhold

Akutten igår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å herregud, for en episode!

Pratt død?

:cry3:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo tragisk !

Satt og sippet som bare det jeg :cry:

Skrevet

Fikk noen med seg hvorfor ulykken skjedde? Var det en bombe? Jeg så ikke de første 10 minuttene.

Synes forøvrig han mørke (som også har spilt i en komiserie, er det Fullt Hus mon tro?) er en forbausende dårlig skuespiller med bare ett uttrykk (trutmunn og rynket panne), så det ødela troverdigheten i episoden litt for meg ettersom han var der hele tiden og ikke så lei seg ut overhodet. ;)

Skrevet

Ulykken sjedde i forrige episode, en sykebil eksploderte, som skulle frakte en pasient, som var under sånn vitne beskyttelses program. Han ble først forsøkt drept inne på akuttmottaket. Tragisk episode igår ja, men slik er det vel når noen vil skrives ut av serien.

Skrevet

Jeg sippet som en unge i går kveld, jeg. :(

Måtte holde meg våken for å se L-word etterpå, kun for ikke å legge meg i den triste tilstanden. ;) Må slutte å bli så engasjert, tror jeg.

Skrevet

Hvilken kanal går akutten på? Er det på tv3? Det var ivertfall på tv3 før da jeg bodde hos foreldrene mine. Men her i denne leiligheten som jeg bor nå får jeg ikke tv3 :tristbla: Jeg har vært på netttv på tv3 men det står ikke noe akutten der. Går det ann å se akutten på netttv? :foto:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...