MarianneE Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 Å herregud, for en episode! Pratt død?
punkyB Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Det var jo tragisk ! Satt og sippet som bare det jeg :cry:
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 Fikk noen med seg hvorfor ulykken skjedde? Var det en bombe? Jeg så ikke de første 10 minuttene. Synes forøvrig han mørke (som også har spilt i en komiserie, er det Fullt Hus mon tro?) er en forbausende dårlig skuespiller med bare ett uttrykk (trutmunn og rynket panne), så det ødela troverdigheten i episoden litt for meg ettersom han var der hele tiden og ikke så lei seg ut overhodet.
ToveM Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Ulykken sjedde i forrige episode, en sykebil eksploderte, som skulle frakte en pasient, som var under sånn vitne beskyttelses program. Han ble først forsøkt drept inne på akuttmottaket. Tragisk episode igår ja, men slik er det vel når noen vil skrives ut av serien.
Spoven Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Jeg sippet som en unge i går kveld, jeg. Måtte holde meg våken for å se L-word etterpå, kun for ikke å legge meg i den triste tilstanden. Må slutte å bli så engasjert, tror jeg.
Gjest hallå Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Hvilken kanal går akutten på? Er det på tv3? Det var ivertfall på tv3 før da jeg bodde hos foreldrene mine. Men her i denne leiligheten som jeg bor nå får jeg ikke tv3 Jeg har vært på netttv på tv3 men det står ikke noe akutten der. Går det ann å se akutten på netttv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå