Kira_87 Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 hei... jeg trenger hjelp... jeg har vert sammen med samboeren min i snart 3 år, men det siste halve året har ting bare gått nedover i forholdet, tror han og er klar over det men vil ikkje se det. jeg har desverre mistet mesteparten av følelsene for han. vi har rett og slett vokst fra hverandre. han jobber natt og jeg vil gjøre det slutt i morgen... hadde tenkt å vente til etter jul å se hvordan det gikk men tror ikke det er så smart likevel... jeg har muligheten til å bo hos min søster til jeg finner meg noe nytt selv, så boplass er ikkje noe problem. er vel helst det at han ikkje vil innse at det er best å gjøre det slutt. så jeg vet ikkje hva jeg skal si eller hvordan jeg skal legge det frem.. noen som har råd??? ja åsså har vi en hund i sammen som vi har betalt like mye for, jeg har oppdratt og tatt vare på ham, men hans navn står på kjøpskontrakten hva kan jeg gjøre??? off alt er så forvirrende og vanskelig.. trenger virkelig noen gode råd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå