Gå til innhold

Mann lurer på hva han skal gjøre!

Anbefalte innlegg

Gjest håpløs?
Skrevet

Hei!

Lurer på hva jeg skal gjøre og tror jeg trenger en kvinnes råd!

Jeg er en håpløs romantiker på 21 år som aldri ser ut til å lære. Er typen som tenker med hjertet fremfor de to hodene. Det har gitt meg mye ulykke.

Jeg har jaktet på enkelte jenter med blomster og dikt uten å komme noen vei med det. Min største kjærlighet prøvde jeg å få i 6 lange år uten hell.

Jeg ble dumpet for et par måneder siden av ei jente som det ikke fungerte helt bra med. Dette var begge sin skyld, men jeg fikk såklart all skylda. Sexlivet var ikke helt som det skulle være, "burde" i hennes mening, og jeg var litt VEL sjalu av meg.

Et problem jeg IKKE har hatt tidligere. Hun dumpa meg med en PAUSE i parantes. Noe jeg ikke ville ha noe av ettersom ventebenken fort bare ville bli pinebenken. Jeg tryglet henne om en ny sjangse men nei. Etter en måneds tid gjorde jeg det samme igjen. Hun sa hun fortsatt hadde følelser for meg men det var ikke nok, selvom jeg da var fast bestemt på å gjøre det bedre. Såklart, tenker henne og sikkert resten av verden, hvordan kan jeg tro det? Jeg aner ikke.

For litt over en uke siden var hun plutsleig veldig interessert i å møtes og maste tre dager på rad. Hun og jeg møttes for en uke siden og tok noen øl, lo hele natta og jeg skulle gå å legge meg på sofaen da hun insisterte på at jeg sov sammen med henne. Vi bare sov. Jeg fikk allikevel et tilbakefall.

Denne helga ringte hun meg sørpings og hintet klart om å innlede et "elsker-forhold". Jeg var stum.

Nå er hun blitt veldig uinteressert plutselig, og jeg blir såklart interessert i henne og også vorfor hun bare plutselig ikke virker særlig interessert i vennskapet lenger. Trua på at det kan funke er tilbake.

Har dere snille jenter der noen råd til en håpløs romantiker? Jeg har slik jeg ser det bare noen alternativer..

- Jage som den ekte håpløse romantikeren jeg er og håpe på at det funker denne gangen?

- Droppe all kontakt og spare meg selv fra nok en håpløs forelskelse?

- Være interessert som venn og plutselig ta opp følelsene mine så fort det lar seg gjøre og håpe på at hun har forandret mening?

- Si jeg har fått tilbakefall og trenger mer tid før vi kan være venner?

Takk skal dere ha jenter! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kasta inn håndkleet. Forstår ikke helt hvorfor hun kan tenke seg et elskerforhold til deg når hun ikke var fornøyd med sexèn når dere var ett par????

Skrevet
Hadde kasta inn håndkleet. Forstår ikke helt hvorfor hun kan tenke seg et elskerforhold til deg når hun ikke var fornøyd med sexèn når dere var ett par????

Sexen var bra! Det var bare for lite av det. Var grunner til det, men det er ordnet for lengst.

Skrevet

Elskerforhold betyr i praksis at begge er frie til aa gjoere som de vil. Det funker ikke med elskerforhold der den ene har foelelser for den andre.

Mitt inntrykk er at hun vil holde deg paa gress.

Jeg raader deg til aa styre unna og bryte kontakten (gjoer det kjappere aa komme over henne og gaa videre til neste dame).

Skrevet

Jeg er mer interessert i noe annet du nevner jeg.

Du sier du er en håpløs romantiker, og at du en gang brukte seks år (noe som virker helt latterlig siden du er 21) på å få "din største kjærlighet" uten å lykkes...

Er du kanskje av typen som syns det i seg selv er romantisk? Det er ikke så uvanlig at det uoppnåelige, og tanken på å nå det, blir oppfattet som det ultimate romantiske målet.

Kan det være at du går etter jenter som du egentlig ikke hører sammen med fordi du oppfatter dramaet som romatisk?

Angående dama som vil ha deg som elsker: glem det. Det blir bare tull, og tro meg det kommer ikke til å bli dere to bare fordi dere knuller med ujevne mellomrom.

Finn heller noen som faktisk vil ha deg, og ikke bare pikken din. Dikt, blomster og alt.

Skrevet
Jeg er en håpløs romantiker på 21 år som aldri ser ut til å lære. Er typen som tenker med hjertet fremfor de to hodene. Det har gitt meg mye ulykke.

Jeg har jaktet på enkelte jenter med blomster og dikt uten å komme noen vei med det. Min største kjærlighet prøvde jeg å få i 6 lange år uten hell.

Eh...

21 år, "den store kjærligheten" som du jobbet for å få fra du var 15 år...?

Tips: kutt ut blomstene og diktene...

Når du sier "tenker med de to hodene", men er du sikkert hodeskalle og penis?

Kanskje det holder mer enn nok bare å tenke med det hodet der hjernen er?

Skrevet

Dump henne. en av dere vil bli såret.. jeg tror du skal fortsette med å være den du er osv. men du må finne den jenta som setter pris på det. noen jenter liker det rett og slett ikke når gutter blir for romantiske heller. bare gjør den greia med henne slutt. finn en som setter pris på deg og den du er:)

Gjest håpløs
Skrevet
Jeg er mer interessert i noe annet du nevner jeg.

Du sier du er en håpløs romantiker, og at du en gang brukte seks år (noe som virker helt latterlig siden du er 21) på å få "din største kjærlighet" uten å lykkes...

Er du kanskje av typen som syns det i seg selv er romantisk? Det er ikke så uvanlig at det uoppnåelige, og tanken på å nå det, blir oppfattet som det ultimate romantiske målet.

Kan det være at du går etter jenter som du egentlig ikke hører sammen med fordi du oppfatter dramaet som romatisk?

Angående dama som vil ha deg som elsker: glem det. Det blir bare tull, og tro meg det kommer ikke til å bli dere to bare fordi dere knuller med ujevne mellomrom.

Finn heller noen som faktisk vil ha deg, og ikke bare pikken din. Dikt, blomster og alt.

Sorry meg, latterlig? Det var min første ekte kjærlighet og den varte i omtrent 6 år. Fra jeg var kanskje 13. Desto viktigere er den når den preget hele oppveksten på en signifikant måte. Den "romantiske ("jaktglade")" meg ble vel kanskje formet ut ifra det, og som du leder videre til, ja du har kanskje rett.

Min "største kjærlighet", som i fortid. Så langt er det min største, ettersom den tok så mye tid, den er ikke min eneste eller siste.

Skrevet

Hvis det ikke er din "eneste eller siste kjærlighet" hvorfor spør du da i det heletatt om råd?

Der svarte du vel mer eller mindre selv :)

Jeg ville dumpa henne, uten tvil. Hun holder deg på matta, noe som er langt fra bra.

Dump henne, og bruk litt tid på deg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...