Gå til innhold

Store pupper - undertøy som ikke pusher opp og fremhever..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har store pupper :sjarmor: men er ikke av de som vil fremheve de og pushe de oppover...... Synes det er utrolig vanskelig å finne undertøy som jeg virkelig kan føle meg vel i.

Jeg vil heller ha undertøy som "holder de litt tilbake" hvis dere skjønner....

E'kke så stor ellers, så det er derfor jeg synes det blir litt dårlig symmetri........ :wink:

Kan noen hjelpe meg til å finne det perfekte undertøy for meg, og hvor jeg kan gå for å få tak i det.........

Begynner jo å haste litt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Det finnes noe som heter Minimizer, en bh som presser brystene inn. Blir mye flatere, men kanskje litt større i diameter? Men de er ofte ikke så sexy, da. Du kan jo ha den på dagen, og skifte til noe annet på kvelden?

Anbefaler deg å gå i en ordentlig undertøysforretning, der det ikke jobber tyggegummityggende tenåringer tynne som en strek. Har møtt mange godt voksne damer som har sett pupper i enhver størrelse i slike butikker, og de kan stort settt sitt fag.

Skrevet

Vet du hvor denne "Minimizer" er å få tak i??

Gjest Poirot
Skrevet
Vet du hvor denne "Minimizer" er å få tak i??
I alle mulige undertøysbutikker. Er ikke et merkenavn, men snarere det omvende av push-up. Finnes i mange ulike merker, men de jeg har, har til felles at de er i sterkt stoff uten blonder og annet krimskrams enn litt pynt på stropper og mellomstykket. Men det kan jo hende det finnes noen riktig sexye også?
Skrevet

Å tusen takk. Nå skal jeg på undertøysshopping!! Kanskje jeg finner vidunderet.

Får heller være om det ikke er så sexy. Får heller bytte på kvelden, ikke at det er så farlig. Tror samboer'n er vant til det meste..... :hoho: neida.

Ja, takk i hvertfall!!!!

Skrevet

Å, så snill du er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Var avgårde og kjøpte det i dag. SUUUUUPERGOOODD!!!!!! Jippi, jeg er så fornøyd. Følte meg som et nytt menneske, og kjøpte likegodt 2 stk. en hvit og en sort......

TAKK FOR HJELPEN, Donpedro!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...