majan Skrevet 20. juni 2003 #1 Skrevet 20. juni 2003 hva synes dere om og bruke " i only want to be with you" sangen som de hadde i Ally Mcbeal i kirken? Den er bare så lik sånn som vi føler det
Nikki Skrevet 21. juni 2003 #2 Skrevet 21. juni 2003 Jeg satte og hørte på den sangen akkurat nå faktisk da jeg så innlegget ditt. Teksten er utrolig fin, men hvis du er usikker så kan du jo høre med presten og organisten deres. For å høre om deres mening... Jeg ser ikke noen grunn til hvorfor det ikke skal gå ann å bruke den i kirken... :D
majan Skrevet 21. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2003 ja den er kjempe fin synes jeg og den trenger da ikke og spilles så fort som den egentlig blir gjort.
majan Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2003 Sangtekster kan dessverre ikke legges i innlegg. Marianne (moderator) Å dere er ikke denne sangen fin? Den betyr så utrolig mye for meg og samboeren min. Så da vi skal gifte oss ( har ennå ikke satt noe dato) skal jeg ha en solosanger som skal synge for oss. Og uten at samboeren minvet det skal jeg be solisten synge denne
Augustbrud02 Skrevet 23. juni 2003 #5 Skrevet 23. juni 2003 Du har desverre ikke lov til å legge ut så mye sangtekst her, så denne blir nok snart slettet...
majan Skrevet 23. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2003 Å unnskyld det visste jeg ikke. KAn jeg spørre hvorfor det er sånn?
Marianne Skrevet 23. juni 2003 #7 Skrevet 23. juni 2003 Det er pga kopiretter og opphavsrett. Det er regler fra Kopinor som vi må følge enten vi liker det eller ei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå